Jump to content

Pikkupoikien sanomana kuulee...


scooper

Recommended Posts

...nooh toivottavasti edelleen sen totuuden. Omassa kasassa ollut viime aikoina pientä feelua, niin piristäähän se hieman:

 

auto vuokrapukilla ylhäällä...

 

Pikkukaveri kertoo: "sulla on hieno auto" :)

Minä: "jaa'a sen verran ollut nyt tämän kanssa murheita, niin ei siltä tunnu" :(

Poika jatkaa: "no ainakin ulospäin näyttää hienolta"  8-)

 

:) :)

 

 

Tällä kertaa en vaihtanut kuin öljyt&suodattimen... huoh...

 

 

...jatkan matkaa mökille päin suoraan nosturilta. Tien varressa pyöräilevät pikkupojat nostavat peukkua, käsittääkseni samasta syystä kuin edellinen kaveri  8-)

 

 

Saa kertoa muutkin kokemuksiaan...

Link to comment
Share on other sites

Polon kanssa liikkuessa aika monta kertaa kuullut pikkupojilta vastaavaa kommenttia. Minien kanssa yleensä vaan vanhemmat papat tulee kertomaan kuinka heilläkin on joskus ollut samanlainen, mutta tosin Cooper S (kerran olin aidosti ihmeissänu kun yksi pappa sanoi että hänellä tosin oli vain vakio 850cc, eli ei valehdellut) :D Mungan kanssa sitten taas +40v miehet tulee kattelemaan ja kyselemään mikä helvetin laitos tuo on, kun ei tunnista merkkiä saatikka mallia. Eukko kun tuntuu tykkäävän tuosta Mungasta ja sen kanssa ajelusta, niin kuulemma hieman outoja katseita ja kysymyksiä saa aikaan kun nuori nainen hyppää ratista pois. Niille ketkä ei tiedä millainen auto Munga on, niin vähän radikaallimman näköinen 50-60luvun Länsisaksan armeijan maasturi.

Link to comment
Share on other sites

Yhtenä iltana ajoin Minillä paikallisen osuuskaupan pihaan.Lasi oli Minissä auki,eli kuulin pihassa  olevien "pikkupoikien" puheita.

Yksi pojista sanoi."Vi..u ku siisti auto,mä ainakin ajaasin tualla ennemmin ku Ferrarilla" :D

 

Oli se hieno nousta "pakoputkiviritteisestä" litraasesta ministä ja kävellä rinta rottingilla pikkupoikien ohi! ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 kuukautta myöhemmin...

Tässä taannoin ajoin tuttavan pihaan toisen talon pihan läpi ja tästä pihasta juoksi perään lauma noin 10v pikkupoikia huutaen: "Mister biin tulloo! Mister biin tulloo!" Tiedä sitten kommentoivatko autoa vai kuskia. :-)

 

Toinen mikä on hassu juttu: kun minä ajelen Minilläni, tilaa saa kivasti tiellä. Puolison ollessa liikkeellä lähes kaikki autot pyrkii ohittamaan. Tiedä sitten mistä johtunee.

Link to comment
Share on other sites

Yksi asia tuntuu olevan taottu ihmisten kalloon, että jos jossain on mini, niin se on sitten Morris Mini  :P  Monia kertoja kuullut kaupingilla hiljaa lipuen että "Kato, Morris Mini!!  :)

 

Ja kesällä ensimmäisella reissulla paikalliseen prismaan, kun ehdin saada minin parkkiin ja olin just sulkemassa kattoa, niin joku n. 50 vuotta sitten pikkupoika ollut tuli kyselemään kattoluukun kautta että "Et olis miniä myymässä?"  ;D

Link to comment
Share on other sites

Multa "aina" kysytään, että onko Coopperi sekä jostain kumman syystä, että ajanko/onko ajettu sillä kilpaa radalla...  ::)

 

Joo, ja jos sanoo et ei oo alkuperäinen S/Coopperi, ni tulee: "ai jaa ei se sit mee mihinkään" .

Isossa S:ssä oli kuulemma isompi korikin ja muutenkin täysin eri autoja kuin normi Minit.

Joskus harrastemiitissä yks "pappa" totes mun Minist toisel: "et toi on sellainen aito 1800cc iso S", sellast en oo kyl viel ite nähnytkään mut ehkä joskus kun isoks kasvan, Tunturivuoren peli olis kyl aika lähel sellasta ja viel oikean konsernin koneella.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...