Jump to content

Foorumi kusettajat. <3


Wellu

Recommended Posts

Ihan kysyjä itseään saa syyttää :D

 

Muutenkin näillä foorumeilla kun tulee pyörittyä, niin enempi ja enempi nykyisin tulee eteen että ihmiset luulevat että auton huoltaminen on helppoa. Koska minä osaan lakaista lattian kotona, tottakai minä osaan myös autoni huoltaa.

 

Voisikin tänne ruveta linkittelemään noita parhaimpia juttuja netin syövereistä kun niitä tulee eteen. Täällä kun varmasti pyörii paljon ammattitaitoisia ihmisiä ketkä eivät juuri näitä Miniaiheisia saitteja ja nettipankkia pidemmälle eksy.

Link to comment
Share on other sites

Ihan kysyjä itseään saa syyttää :D

 

Muutenkin näillä foorumeilla kun tulee pyörittyä, niin enempi ja enempi nykyisin tulee eteen että ihmiset luulevat että auton huoltaminen on helppoa. Koska minä osaan lakaista lattian kotona, tottakai minä osaan myös autoni huoltaa.

 

Voisikin tänne ruveta linkittelemään noita parhaimpia juttuja netin syövereistä kun niitä tulee eteen. Täällä kun varmasti pyörii paljon ammattitaitoisia ihmisiä ketkä eivät juuri näitä Miniaiheisia saitteja ja nettipankkia pidemmälle eksy.

Jep, onhan näitä nähty, ekaks purettu ite vaihdelaatikko ja sit tuotu se kuormalavoille laitettuna palasina korjaamolle kun taidot loppu kesken ja viel bonuksena mainittu et sielt lens jostain joku kuula ja jousi mut niit ei oo viel löytynyt, mut tulipa sekin laatikko kuntoon ja linjuri liikenteeseen.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...