Jump to content

Öööh...Mikä nappula?


mustikka

Recommended Posts

Moikka taasen. Tää on varmaan taas sarjassa TYHMÄ kysymys :-[ , mutta mulla on pikku dilemma yhden nappulan kanssa, kun en tiedä, et mitä siitä tapahtuu. Minissä on saksan kielinen ohjekirja ja olen siitä yrittäny tavata napin tarkoitusta. Mulla meni aikoinaan toi saksan kurssi vähän penkin alle.

Eli Siinä missä on niitä nappuloita rivissä; etusumarit, takasumari, hätävilkut, takalasinlämppäri... Siinä on yks missä on sulut ja ympyrän sisällä huutomerkki. Merkki on kyllä ennestään tuttu ja jarruun se jotenkin liittyy, mut mikä virka on painettavalla napilla? :o

 

Bremsflüssigkeitswarnleuchte... :o :o :o :o

 

Enkä ole blondi!!

 

Onks tietoa, et saisko tollasta ohjekirjaa edes englanninkielisenä?

Link to comment
Share on other sites

Se on jarrunesteen pinnan varoitusvalo. Siihen on ihan järkikäypänen syykin miksi se palaa kun painat kytkintä, se on merkkivalotesti :) Muuten kun ei niin hirveän helposti tiedä onko merkkivalo ehjä vai rikki, muuta kuin irroittamalla jarrusäiliön kansi. Eli sen valon kuuluu palaa kun virrat päällä sitä painetaan, jos se syttyy joskus muuten kuin painamalla, on jarrunesteet vähissä.

 

Eli se ei kerro että nestettä on tarpeeksi, kun painettaessa syttyy valo. Tai periaatteessahan se kertoo, koska silloin se ei pala kun sitä ei paineta :D Tuon toimintaa on kyllä melkein jokainen ihmetellyt ketä on ostanut Mk4 tai uudemman Minin, mitä on juttua tullut.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...