1275 A+ Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2009 Miten tuon sähköpuhaltimen kannattaa laittaa, lokasuojan sisälle vai. Tuskin maktuu konehuoneen puolelle syylärin ja pellin väliin. Miten olette laittaneet puhaltimen kytkennät, anturin kautta vai kytkin ohjaamoon. Tässä syylärissä ei ole vakiona mitään anturin paikkaa, joten sellainen siihen pitäs juottaa. Toinen olis se adapteri letkun väliin. Onko jollain kokemuksia eri puhaltimista. Mikä halkaisia on sopiva. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2009 Lokasuojan sisälle oon laittanut sellaisen suojatun mallin. 280mm on muistaakseni koko täyttää koko aukon. Itse oon käyttänyt kytkintä kojelaudassa mut sitä tarvii vaan muistaa ite käyttää toiset vannoo lämpökytkimen nimeen. Spall:in puhaltimet on olleet hyviä joskin hiukan hintavampia, halvalla saa harvoin hyvää joten jättäisin suosiolla Motonetin halpismallit väliin ettei tarvii ostaa kahta. Syylärin ja sisälokasuojan väli on sit myös hyvää tiivistää ettei turhaan ime syylärin ohi ilmaa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
1275 A+ Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2009 Tarkoitatko syylärin ja sisälokasuojan tiivistyksellä sitä kumi tiivistettä mikä kiertää sen syylärin kehän ympäri???. Mitään muovisia sisälokasuojia ei tässä ole (1969) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2009 Juurikin sitä kumia tai vastaavaa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
peksy Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2009 Minä laittaisin lämpökytkimen. Joku nappi ja nuppi ohjaamossa unohtuu kuitenkin pois päältä ja sitten kone kiehahtaa kesken parhaan menon. Syö meinaa miestä. (Löytyis muuten yks halk.305mm puhallin, peugeot 309:stä irroitettu. Toimii. Hp 15€ (+mahd. matkahuolto)) -p Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minorv8 Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2009 Mulla on sekä Minissä että Minorissa sekä termostaattikytkin että erillinen kytkin kojelaudassa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
1275 A+ Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2009 Mihen olette laittameet termostaatti kytkimen, letkun väliin vai juottaneet syyläriin kierteet. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
MikaJ Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2009 Alavesiletkun väliin olen laittanut. Toki näppärä mies juottoo syylärin alaosaan kierteen. Pitää sitten nimenomaan olla syylärin jälkeen, ettei turhaan hypi päälle/pois. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minorv8 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2009 Minissä alavesiletkussa, Minorissa ylävesiletkussa. Kumpikin toimii ihan OK, mutta mieluummin sinne alavesiletkuun. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään