Jump to content

Imatra kokoontuminen


Sepi

Recommended Posts

Muistakaa, että se on ollut käyttöautona ympäri vuoden tähän asti.
Hienoa, että on muitakin. Paljonko oot autolla ajanut yhteensä. Tai ylipäätään vanhoilla Mineillä? Onko sulla ollut useampia vanhoja Minejä? Siistin näköinenhän tuokin Mini on kuten yleensä kaikki pikkuisen vanhemmat. Tuntuu siltä, että mitä vanhempi Mini, sitä uudemmalta ne aina näyttää. Mulla ei kiillä koskaan - ei edes juuri vahauksen jälkeen - yhtä paljon kuin nuo kokoontumisten 60-80-lukulaiset... Onneksi edes valokuvissa auto näyttää aina puhtaalta ja kiiltävältä (paremmalta kuin livenä). Jos kokoontumisissa joskus palkittaisiin paskaisin Mini, niin mää olisin ehkä aika vahvoilla. Nytkin harkitsin vielä lähtöpäivänä, jos en sittenkään pesisi autosta muutaman tuhannen kilometrin kerrosta pinnasta... ;D
Link to comment
Share on other sites

Tuntuu siltä, että mitä vanhempi Mini, sitä uudemmalta ne aina näyttää. Mulla ei kiillä koskaan - ei edes juuri vahauksen jälkeen - yhtä paljon kuin nuo kokoontumisten 60-80-lukulaiset...

 

Saattas johtuu siitä että lähestulkoon jokaisessa 60-luvun minissä on uudempi maalipinta kuin 80-90 lukulaisissa  ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Siinähän ne on kuin kaks marjaa ...  ;D

Voinko laittaa tuonne mini2-finn public osioon: jäsenten autot muutaman kuvan sun worksista ? Tuli otettuu jo mobiliassa sittä useita kuvia. Myös classicin kuvia jos muutaman siitä lähetät.  :)

 

Juu, anna palaa vaan. Kattelen tuossa classicista jotain.

Link to comment
Share on other sites

 

Juu, anna palaa vaan. Kattelen tuossa classicista jotain.

 

Mikä on classicin malli (vm + tyyppi)?

Laitan sitten molempien kuvat kerrallaan tonne kalleriaan + yhden sun ottaman rymäkuvan. Works oli muistaaksen -03 mallia.

 

Oli muuten JiiKoo nähnyt kosken kuohut tuolla imatralla, ainakin kallerian mukaan. Itse piti taas tyhjää koskea katsella, kun en viitsinyt jäädä odotteleen ihmettä. Mutta on se ympäristö katselemisen arvoin niinkin ...

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...