Iso kiitos vastauksista.
Pitänee ottaa suoraan yhteyksia BMW jälleenmyyjään niissä päivävalo asioissa.
Mulla on Volvossa Quiafen lukko (torsen tyyppinen) ja sen olisin Miniin myös halunnut. (Asennutin sen silloin joskus)
Tällä kertaa se asennus oli tarkoitus tehdä itse.
Vahva epäilys on että autossani on chippi ja rullan vaihto jo tehty. Voin sen kyllä penkittää, mutta onko joku helppo keino katsoa onko rulla vaihdettu?
Entä jos vaihdan worksin suuttimet, sen rullan, Ilmanoton ja putkiston, niin löytyykö jostain valmista softaa vai kannattaako se taas käydä teettämässä?
Entä kytkimen kesto? (Volvossa kun tehot meni yli 300 niin kytkin alkoi luistaa/vaihtoon ja kun tehot meni yli 400 niin kiertokanget meni mutkalle/Vaihtoon..)
Mitkä on Minin tiedossa olevat "sulakkeet"? (eli mitä hajoo kun tehot nousee?)
Ei ole tarkoitus virittää autoa sen kummosemmin, mutta helpot "irto hevoset" olisin mielelläni ottanut pois..
Onko jotain hyvää pajaa täällä etelä suomessa jota voisitte suositella yleisesti huoltojen tekemiseen? (sen verran laiskaksi tullut etten ihan kaikkea jaksa itse ruuvata..)
Penkin lämppärin juuri asensin ja se oli onneksi suht helppo homma.