Kaasarin kohon neulaventtiili ei pidä. Tai jos vuotaa alempaa, suuttimelle menevän letkun tiivistys ei pidä. Vissiin Hs 2 kaasari? Kytkimen oikuttelu, vaihtaisin ekana työsylinterin ja sen letkun. Sylinteri saattaa jumitella tai sitten letku rikki sisältä: ei laske painetta läpi.
Museointiin se verran kommentoin, että hommia pirusti tiedossa, esim: värin vaihto, tuon väristä ei ollu -70 luvulla, eikä valkoinen katto kuulunu tavallisiin. Vain Cooper. Muutakin paljon. Pidä ennemmin tuossa kunnossa, siisti vaan konehuone. Sillä rahalla, minkä joudut käyttämään muutoksiin, maksaa tavallista vakuutustakin monta vuotta. Eikä sekään nykyisin paljon ole, noin 200€ kesä, riippuen yhtiöstä ja vakuutuksen tasosta.
En ite ees harkitsisi museointia. Johan tuossa jo nyt on jotain -90 luvun lopun tyyliä. -70 lukuun matkaa pirusti..