mikkoMallikas Posted May 20, 2022 Report Posted May 20, 2022 Mikähän tähän r55 1.6d clubmaniin nyt tuli? Eka kävi kolmella, 4 pytty pimee. Ajoin kotio ja meinas jättää välille. Luin koodit ja antoi: Yhdysputken paineen todennäköisyys jakelun suhteen tarkastettu -jatkuva Sylinterin 2 ja 3 ruiskutussuutin -katkonainen Eli Suomeksi? Ei kai 3 suutinta voi mennä kerralla?
karvalakki Posted May 21, 2022 Report Posted May 21, 2022 Voisiko olla polttoainepumppu viallinen? En kyllä dieseleistä mitään tiedä, arvailuksi meni.
mikkoMallikas Posted May 21, 2022 Author Report Posted May 21, 2022 Eikö silloin pimenis kerralla kaikki.
karvalakki Posted May 21, 2022 Report Posted May 21, 2022 1 tunti sitten, mikkoMallikas kirjoitti: Eikö silloin pimenis kerralla kaikki. Ei välttämättä, jos pumppu ei hajoa tyystin. Joissakin bensakoneissa pumppu osaa joskus hajota siten, että tuotto/paineet laskee. Tästä seuraaa sytytyskatkoksia useisiin sylintereihin, erityisesti kuormituksessa.
mikkoMallikas Posted May 22, 2022 Author Report Posted May 22, 2022 Tämähän on tosi aktiivinen keskustelupalsta, tai oikeastaan katselupalsta... Koodit 1, 2 ja 3 suuttimelle sekä rail pressure ja yhdysputki tulivat siksi että alunperin koodin antava nelos suutin rupes kusemaan läpi ja siksi ei pystynyt luomaan lopuille suuttimille painetta. Eli nelos suuttimen vaihto, josta inpa ja delphi antanut enään koodia vei viat mennessään. next and karvalakki 2
next Posted May 23, 2022 Report Posted May 23, 2022 Paha kommentoida kun ei ole kokemuksia moisista. Yleensä tulee ihan koodi kyseisestä suuttimesta suoraan. Tai näin ainakin antoi vanhempi korinen mini.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now