Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nokka-akselin ajoituksen säätöventtiili antaa vikakoodia, vaihdoin uudenkin ja samat oireet jatkuvat, eli käy hetken normaalisti ja sitten alkaa kierrokset vaihtelemaan ja tehot häviää. Interwebin syövereistä löysin että säätöventtiilille pitäisi tulla 8-9volttia kun laittaa autoon virrat päälle, tuo ei anna kuin 0,45v, elikkäs onko kellään mitään hajua pitäisikö Minin antaa virtojen ollessa päällä jotain jännitettä säätöventtiilille? Jos pitää niin silloinhan vika ei ole itse säätöventtiilissä vaan sen ohjauksessa.

Posted

Joo, nuo oireet kyllä viittaa vahvasti siihen solenoidiin. Varmaan N14 moottori, yhdellä solenoidilla? En sähkökuvista kurkkinut, mutta veikkaisin , että tulee suoraan eculta. Lämpötila siihen ainakin vaikuttaa, kylmänä käy hetken hyvin, lämmettyään alkaa kierrosten soutaminen ja huopaaminen...Kannattaa kurkata myös tuolta NAM (North American Motoring) /R56 issue&Problems osiosta, voi löytyä kohtalontovereita...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...