Jump to content

R60 5v ->6v


Jeswe

Recommended Posts

Onko porukalla kokemusta konversioista 5-lovisesta midlandin askista 6-loviseen getrackiin?
Loota, vetarit, startti, vauhtipyörä, kytkimen työsylinteri ja siirtäjä vaijereineen vaihtoon näin teoriassa. 
Hintaa n. 2-300 enemmän mitä pelkkä midlandin vaihto, mutta onko vaivan arvoinen?

Link to comment
Share on other sites

Olisko siihen 5-loviseen getragiin (R50 2005 eteenpäin) vaihto yhtään helpompi/halvempi? Niitä ei toki taida olla ihan samalla tavalla tarjolla kuin 6-vaihteisia.

Vaihdon kannattavuus riippuu tietty siitäkin kauanko autoa aikoo pitää. Midland varmaan hajoaa jossain vaiheessa uudelleen..?

6-vaihteisen vaijerit ja vaihdekepin pään mekanismi muuten vaihtui jossain 2004/2005 tienoilla. Ihan vaan tiedoksi jos ryhdyt osia tilailemaan, ettei tule yllätyksiä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...