Jeswe Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2021 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2021 Onko porukalla kokemusta konversioista 5-lovisesta midlandin askista 6-loviseen getrackiin? Loota, vetarit, startti, vauhtipyörä, kytkimen työsylinteri ja siirtäjä vaijereineen vaihtoon näin teoriassa. Hintaa n. 2-300 enemmän mitä pelkkä midlandin vaihto, mutta onko vaivan arvoinen? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Igor Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2021 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2021 Olisko siihen 5-loviseen getragiin (R50 2005 eteenpäin) vaihto yhtään helpompi/halvempi? Niitä ei toki taida olla ihan samalla tavalla tarjolla kuin 6-vaihteisia. Vaihdon kannattavuus riippuu tietty siitäkin kauanko autoa aikoo pitää. Midland varmaan hajoaa jossain vaiheessa uudelleen..? 6-vaihteisen vaijerit ja vaihdekepin pään mekanismi muuten vaihtui jossain 2004/2005 tienoilla. Ihan vaan tiedoksi jos ryhdyt osia tilailemaan, ettei tule yllätyksiä. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Jeswe Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2021 jatkot: https://www.mcff.net/forum/topic/9459-r50-ropausta/ Eli getrak istuttettu paikalleen Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään