Jump to content

Jäykkä ohjaus


Timo Juhani Moilanen

Recommended Posts

Terve, mulla Mini One Cabrio -05 ja minusta ohjaus on turhan raskas, ainakin mitä nyt olen 30v muita autoja ajanut. Tosin Ministä ei muita kokemuksia kuin tämä yksilö. Onkohan kyseessä vika vai ominaisuus? Raskaalla tarkoitan sitä että minusta raskas mutta ei nyt verrattavissa vanhaan Ladaan:D Ohjaus ei rutise, ei kitise, siinä ei ole klappia ja ohjaustehostimen pumppukaan ei minusta äännä mitenkään hälyyttävästi, äänen juuri oikein kuuntelemalla kuulee kun ulkopuolella seisoo ja ikkunasta rattia vääntelee. Auto ajettu 120tkm ja tehostimen öljyjä ei tietääkseni ole vaihdettu. Auttaisikos se vai onko vika mun korvien välissä tai olisiko jollakin muita ideoita mikä voisi aiheuttaa kyseistä jäykkyyttä ohjaukseen.

Link to comment
Share on other sites

Moi,

Noissa pumpuissa on ainakin usein vikaa/pätkimisiä/lopullisia palamisia, pääsyy taitaa olla hiilipölyn aiheuttama tukos tehostimen sähkömoottorissa. Niin kauan kun sellainen ininä kuuluu toiminnee tehostin normaalisti, jäykkähän se on esim. paikallaan väänneltäessä, mutta jos ininä lakkaa niin on tehostinkin poissa pelistä.

 

51235d1295564880-must-read-about-time-power-steering-pump-failure-phone-7-20-2010-345.thumb.jpg.91ff1143aae2120d54bbf3e7e5b953bf.jpg

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...