Jump to content

ABS anturi


4minis

Recommended Posts

Tietenkään se anturi ei tullut ulos vaan katkesi kiinnityspultin korkeudelta. Miten nyt jatketaan?

Poraaminen? Purkaminen? Kiitos vinkeistä etukäteen. Autosta on tarkoitus tehdä vakio 1600 aikaamyöten. Nyt on liikenteessä ajoaikaa vuosi kun ABS valo ei palanut varsinaisessa katsastuksessa mutta raidetangon vaihdetun pään esittelyssä paloi ja meni läpi.

t.jp

 

 

Link to comment
Share on other sites

Noin taitaa käydä aika helposti. Olka-akseli on helppo irrottaa, joten ottaisin sen pöydälle niin pääsee helposti käsiksi tynkään ja auttamaan takapuolelta. 

Link to comment
Share on other sites

Kiitos neuvosta. Noihin tuo näyttää menevän. Samalla on tuo laakerin vaihtokin helpompi tehdä. Toisen puolen vaihdoin paikoillaan. Tuleeko se sininen liitin jotenkin ulos. Tuolla runkoaisan vieressä näyttää olevan. Vai katkaistaanko vain johdosta ja liitetään uusi?

Link to comment
Share on other sites

Kyllä se sininen liitinkin sieltä aukeaa. Pienellä meisselillä joutui muistaakseni avittamaan sen lukitusta/klipsiä. Se on vesitiivistä mallia, ja omassani oli vielä ruostesuojaukset siinä päällä...

Mä aikoinaan kaivoin sen anturin yläkautta pois, poralla pikkuhiljaa avittelin, asteittain isommalla terällä. Varmasti helpompi ja varsinkin nopeampi ottaa olka-akseli irti.

 

26725308988_d4c884d4b8_z.jpg

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...