4minis Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2020 Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2020 Tietenkään se anturi ei tullut ulos vaan katkesi kiinnityspultin korkeudelta. Miten nyt jatketaan? Poraaminen? Purkaminen? Kiitos vinkeistä etukäteen. Autosta on tarkoitus tehdä vakio 1600 aikaamyöten. Nyt on liikenteessä ajoaikaa vuosi kun ABS valo ei palanut varsinaisessa katsastuksessa mutta raidetangon vaihdetun pään esittelyssä paloi ja meni läpi. t.jp Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
karvalakki Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2020 Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2020 Noin taitaa käydä aika helposti. Olka-akseli on helppo irrottaa, joten ottaisin sen pöydälle niin pääsee helposti käsiksi tynkään ja auttamaan takapuolelta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
4minis Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2020 Kiitos neuvosta. Noihin tuo näyttää menevän. Samalla on tuo laakerin vaihtokin helpompi tehdä. Toisen puolen vaihdoin paikoillaan. Tuleeko se sininen liitin jotenkin ulos. Tuolla runkoaisan vieressä näyttää olevan. Vai katkaistaanko vain johdosta ja liitetään uusi? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Igor Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2020 Raportoi Jaa Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2020 Kyllä se sininen liitinkin sieltä aukeaa. Pienellä meisselillä joutui muistaakseni avittamaan sen lukitusta/klipsiä. Se on vesitiivistä mallia, ja omassani oli vielä ruostesuojaukset siinä päällä... Mä aikoinaan kaivoin sen anturin yläkautta pois, poralla pikkuhiljaa avittelin, asteittain isommalla terällä. Varmasti helpompi ja varsinkin nopeampi ottaa olka-akseli irti. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään