Saapas Posted January 5, 2020 Report Share Posted January 5, 2020 Onko Mineissä (vm -02 eteenpäin) kuskin penkin korkeussäätöä vakiona, usein vai harvoin? Mini houkuttelee mutta hyvä ajoasento on ratkaiseva. Ps. En ole lyhyt. Olen vaan kaukana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted January 7, 2020 Report Share Posted January 7, 2020 Jos olet ostamassa, niin helpointa lienee tarkistaa itse kyseisestä autosta..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
next Posted January 7, 2020 Report Share Posted January 7, 2020 Ainakin noissa mitä mulla on niin kaikissa ollut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saapas Posted January 7, 2020 Author Report Share Posted January 7, 2020 55 minuuttia sitten, Igor kirjoitti: Jos olet ostamassa, niin helpointa lienee tarkistaa itse kyseisestä autosta..? Ajattelin että täällä on tietoa kyseisestä automerkistä yleisesti. Anteeksi häiriö. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saapas Posted January 7, 2020 Author Report Share Posted January 7, 2020 22 minuuttia sitten, next kirjoitti: Ainakin noissa mitä mulla on niin kaikissa ollut. Ok, kiitos vastauksesta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted January 7, 2020 Report Share Posted January 7, 2020 2 hours ago, Saapas said: Ajattelin että täällä on tietoa kyseisestä automerkistä yleisesti. Anteeksi häiriö. Yleisesti joo, mutta ei täälläkään mitään meedioita olla. Vin-koodilla (alustanumerolla) saattaisi selvitä onko kyseisessä autossa tuota varustetta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karvalakki Posted January 7, 2020 Report Share Posted January 7, 2020 On 5.1.2020 at 23.21, Saapas kirjoitti: Onko Mineissä (vm -02 eteenpäin) kuskin penkin korkeussäätöä vakiona, usein vai harvoin? Mini houkuttelee mutta hyvä ajoasento on ratkaiseva. Ps. En ole lyhyt. Olen vaan kaukana Tuo meidän Mini on niin minimalistisilla varusteilla kuin suinkin, mutta jopa siinäkin on kuskin penkin korkeussäätö, joten siltä pohjalta uskoisin, että se on kaikissa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts