Jump to content

mini 1000


austin mini

Recommended Posts

Eipä tietääkseni ole. Mitä noita on vuosien mittaan tullut fiksattua niin ongelma on sekä puslat että vaihteensiirron tangot. Molemmat kuluu eli vaikka vaihdat puslan niin edelleen on väljää. Noi puslat on helpot sorvauttaa. Jos laatikko on paljon ajettu niin myös vaihteensiirtohaarukat voi olla aika kulahtaneita. Uusia osia noihin ei enää oikein löydy.

Link to comment
Share on other sites

Ite olen tuon ongelman korjannu hitsaamalla kaikkiin pyöreäpäisiin kuluneihin osiin lisää tavaraa ja sitten pyöristäny ne hiomalla. Sovittanu uudelleen ja on auttanu. Tietenkin pahasti kuluneet puslat oon tehny uusiks. Yleensä on nuo pallopäiset vivut kulunu enemmän ja on helpommat korjata. Yleensä suurin vika on ollu siinä eka nivelessä, eli koneen ja laatikon vieressä. Joskus olleet jopa väärässä kohdassa, yhden boorin heitto. Meinaa ihan pirusti.

Link to comment
Share on other sites

Ja kun kerran 1 ja 3  vaivaa, veikkaisin sen eka nivelen välystä. Vaati tosin koneen irroitusta,ennenkuin pääsee kunnolla käsiksi.😈.Ensin tietenkin tunneli irti ja katot ne näkyvät nivelet.

Link to comment
Share on other sites

Joskus ne pultit menee paikalleen ilman pakotusta, vaikka olis rihlan pielessä. Aikoinaan kun oli sama ongelma, katkaisin sen laatikon ja tunnelin välisen vivun ja hitsasin uuteen asentoon. Rupes pelittään, olin laiska,en viittiny ottaa enää konetta pois. Tosin kiire tienpäälle painoi.😆. Oli siinäkin tosin vähän hommaa ja pähkäilyä.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...