Jump to content

Recommended Posts

Posted

Pitäis vaihtaa jakopää, rattaat ja ketju. Tiivisteet tietenkin.

Onko tossa A+ jotain eroa wanhempiin 1300 cc, kun aattelin laittaa kaksrivisen.

Vai laitanko vaan yksrivisen, kiristimineen?

Vanhastaan muistan ainakin, että se yksi pultti piti vaihtaa uppokantaseen, että ketju mahtuu, onkohan muuta?

Posted
3 tuntia sitten, minorv8 kirjoitti:

Molemmat alapultit on uppokantaisia. Laita kaksrivinen kiristäjällä jos sulla on tarvittavat hilut.

Jep, niin se oli.

Juu siis, ei ole vielä hiluja, siks kyselenkin. Ilmeisesti ei ole  eroa A / A+ samat osat käy?

Pitää pyhien jälkeen hommata, nythän olis ollu aikaa pyhinä laitella!! Hahhah! 😄

Posted

Varhaisempi A+ taisi olla ilman kiristintä ja jakopään koppa on erilainen. Taitavat käydä osat ristiin jos kopankin vaihtaa.

Viimeisimmässä purkamassani moottorissa oli kaksirivinen ketju ilman kiristintä. Onko tuohon kaksiriviseen ketjuun kiristintä saatavillakaan?

Posted
11 tuntia sitten, Minimalia kirjoitti:

Varhaisempi A+ taisi olla ilman kiristintä ja jakopään koppa on erilainen. Taitavat käydä osat ristiin jos kopankin vaihtaa.

Viimeisimmässä purkamassani moottorissa oli kaksirivinen ketju ilman kiristintä. Onko tuohon kaksiriviseen ketjuun kiristintä saatavillakaan?

Jep, en mä ajetellu enää sitä kiristintä laittaakaan.

Kaksirivinen ketju rattaineen + tiivisteet.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...