Eki Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2018 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2018 Onko suosituksia kannen tiivisteestä mikä kannattaisi laittaa katsoin minitronilta niin kun hinnat näkyy olevan pelkkä tiiviste 30€ ja yläpään tiiviste sarja 20€ en ole vielä purkanut omasta kantta pois van näyttäis olevan kuparitiiviste paikollaan Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2018 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2018 Mikä kone? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Eki Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2018 1000cc vakio 1978 mini Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minorv8 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2018 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2018 Tuskin se mitään eksoottista kaipaa. Laita tonnisen perustiiviste. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
LeeHarvey Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2018 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2018 Unohda halvin ja osta Payen tai muu merkkitiiviste. Viime talven kansirempan ensimmäinen "kiinalainen" tiiviste ei tiivistänyt ja oli vaihdettava. Eli ekan tiivisteen laatu ei vain riittänyt suunniteltuun tehtävään. Kyseessä oli 850 vakio kone. Mini1380 1 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
MiikkaKoo Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2018 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2018 Minulla kans ilmeisesti viime talvena täysin rempatusta 850cc ministä antautu massa pahvinen tiiviste? uusi payenin kupari tilattu ja kysymys kuuluu kummin päin tuo uusi asennetaan kun muistaakseni ainakin kaverilla oli toinen puoli kirkas ja toinen kuparin värinen? Ja mikä on oikea kiristysjärjestys ja momentti kannelle? Kiitos etukäteen tyhmiin kysymyksiin vastanneille Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minorv8 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2018 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2018 Eiköhän niissä lue TOP jos on väliä miten päin asennetaan. Enkä nyt ulkomuistista ihan osaa sanoa saako sitä edes väärinpäin asennettua. Ainakaan niin että kaikki reiät olis kohdillaan. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Kimi Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2018 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2018 Tiivisteessä lukee front ja top. Kiristysjärjestys on keskietupultista spiraalin muodossa ulospäin. Kiristä ensin 40Nm ja sitten 65Nm. Aja kone kuumaksi johonkin 60 asteeseen ja sitten teet jälkikiristyksen 65Nm. Kaikki materiaali on rautaa ja saavuttaa saman lämpötilan, joten on ihan sama teetkö jälkikiristyksen kuumana tai kylmänä. P.S. mua ei kiinnosta mitä ohjekirja sanoo kiristysmomentiksi. Kun se kommenti tulee yleensä heti seuraavaksi /kimi Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään