Jump to content

Piirrustuksia ?


Mini 1293cc

Recommended Posts

Alatukivarret vaatii yleensä hitsausta jos käyttää alkuperäistä tukivartta aihiona. Vaikka itsekin olen aika vapaamielinen lain tulkinnoissa niin tuohon vetäisin rajan. Tuntematonta seostusta olevan takeen hitsaaminen kotioloissa on oman ja muifden hengen kanssa leikkimistä. Itsellä on hitsausinsinöörin koulutus ja osaan hitsata ja olen tarkastanut hitsejä ammatikseni vajaa 20 vuotta mutta ei tulisi mieleenkään mennä taottua alatukivartta hitsaamaan. Olen nähnyt joitakin brittien tehdastekoisia tukivarsia ja niidenkin saumat on aika karmeita. Omaan autooni ei moisia laita. Muut kaipaamasi hilppeet on helppo tehdä kunhan tekee ne kunnolla.

Link to comment
Share on other sites

Kohtuullisen helppoja tehdä itse kun otat vaan vanhat osat viereen malliksi. Toi alatukivarsi kannattaa tosiaan ostaa valmiina ellei pysty kokonaan sitä tekemään kunnon materiaalista. Noi vakaajatkaan ei ihmeitä insinööritaidon näytteitä ole ellei sitten haaveile säädettävistä, silloin hieman vaikeutuu. Ja jos jollain löytyy toimivat säädettävät vakaajat niin kuvia esiin  ;)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...