Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nyt kun olen monta vanhaa syyläriä avannut, ne on ollut yllättävän hyviä.Lohkoissa on enemmän ollu sanomista.Elikkä peskää hyvin ne lohkot,syylärin vaihto ei auta.Noissa lohkoissa,mitä olen nähnyt,ne on ollu puolillaan"paskaa".Sitruunahappo pesu on kova sana lohkolle.Elikkä vielä kerkee ennen kesää.30%seos nesteisiin,pari viikkoa ja hyvä huuhtelu.Jos käy paikat vuotaa,ne on sököt.

Posted (edited)

Lisäyksenä vielä,jos lohko on menossa koneistukseen,ennen sitä,parin viikon kylpy sitruunahapossa tai lipeässä.Pelkkä koneistamon pesu ei irrota kaikkea paskaa.

Ja ehdottomasti vesitulpat uusiksi.

Edited by Turbo 69
Posted

Normaalisti lämpöongelmat johtuvat huonosta jäähdyttimestä. Mikäli lohko on ruosteessa (kuten yleensä nämä vahnat romut on) niin se ei näy lämpömittarissa. Ruosteinen lohko ei johda lämpöä jäähdytysveteen ja omistaja ajelee onnellisena vaikka moottori käy liian kuumana "sisäisesti".

 

Päivä pari sitruunahapolla kun ajelee niin suurimmat lähtee pois lohkosta ja jäähdytinkin putsantuu vesitilointaan. Mikäli tosiaan jotain hajoaa niin loppu ne osat oli jo ja vaihto olisi muutenkin ollut kohta edessä.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...