Turbo 69 Posted February 21, 2017 Report Posted February 21, 2017 Nyt kun olen monta vanhaa syyläriä avannut, ne on ollut yllättävän hyviä.Lohkoissa on enemmän ollu sanomista.Elikkä peskää hyvin ne lohkot,syylärin vaihto ei auta.Noissa lohkoissa,mitä olen nähnyt,ne on ollu puolillaan"paskaa".Sitruunahappo pesu on kova sana lohkolle.Elikkä vielä kerkee ennen kesää.30%seos nesteisiin,pari viikkoa ja hyvä huuhtelu.Jos käy paikat vuotaa,ne on sököt.
Turbo 69 Posted February 22, 2017 Author Report Posted February 22, 2017 (edited) Lisäyksenä vielä,jos lohko on menossa koneistukseen,ennen sitä,parin viikon kylpy sitruunahapossa tai lipeässä.Pelkkä koneistamon pesu ei irrota kaikkea paskaa. Ja ehdottomasti vesitulpat uusiksi. Edited February 22, 2017 by Turbo 69
Mini1380 Posted February 22, 2017 Report Posted February 22, 2017 Näitten litkulla oon muutaman lohkon vesitilan putsannut ja on tullut kuin uudet:http://www.evapo-rust.com/
MikaJ Posted February 22, 2017 Report Posted February 22, 2017 Normaalisti lämpöongelmat johtuvat huonosta jäähdyttimestä. Mikäli lohko on ruosteessa (kuten yleensä nämä vahnat romut on) niin se ei näy lämpömittarissa. Ruosteinen lohko ei johda lämpöä jäähdytysveteen ja omistaja ajelee onnellisena vaikka moottori käy liian kuumana "sisäisesti". Päivä pari sitruunahapolla kun ajelee niin suurimmat lähtee pois lohkosta ja jäähdytinkin putsantuu vesitilointaan. Mikäli tosiaan jotain hajoaa niin loppu ne osat oli jo ja vaihto olisi muutenkin ollut kohta edessä.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now