Jump to content

MCS R56 lämmönvaihtimen vuoto


holkki

Recommended Posts

Joo,Ässä vuotaa öljyä lämmönvaihtimen "lähiympäristöstä". En pystynyt peilillä yläkautta tähystelemään kyllin tarkkaa,tuleeko vaihtimen-suodatinjalan vai suodatinjalka-lohkon välistä.Änywei, tiedustelisin alustavasti ko.remontin vaativuutta,tarviiko laittaa auton keula "service-modeen" vai mahtuuko temppuamaan ilman? Onko mitään ylläreitä tyyliin "Irroita turboahdin ja pakosarja...."? Erään tuttavan puheiden mukaan paikallainen nyrkkipaja vaihtoi tiivisteitä "useamman tunnin" kokemuksia ja dataa,KIITOS etukäteen ! 

Link to comment
Share on other sites

Muistaakseni olivat joutuneet ainakin ahtimen poistamaan ja ilmastointilaitteen tyhjentämään/täyttämään.

osalistaus:
- 11428643758 tiivistesarja
- 11428643747 tiivistesarja
- 18307574127 tiiviste
- 18307538746 laippamutteri
- 18302756352 pakoputkiside
- 07130702966 korikiinnike

 

hinnasta ja varsinaisesta käytetystä ajasta ei tietoa kun oli varaosatakuun piiriin kuuluva korjaus ja korjaustoimenpiteet on vaan kryptisillä työkoodeilla saaadussa työmääräyksessä selitettynä.

Link to comment
Share on other sites

Jooo,kiitti infosta!  Olen kuulut samanlaisia kauhutarinoita tuosta remontista.Koetin löytää jotain Bentley-raamatusta,vaan ei sattunut löytymään... perhana,pitkään on ollut mielessä/harmina tuo runsas öljyn kulutus, taidan alkaa suunnittelemaan porautusta ja  takomäntien vaihtoa,siinähän ne tiivisteet menee samalla :P ..

Link to comment
Share on other sites

Huoltoa varatessa huoltomyyjä arvioi että puolenpäivää ottaa remppa (itse olin jo aikaisemmin katsellut et aika paska paikka ja paljon purettavaa et kyl tos yks tehokas työpäivä menee vähintään) ja uskoin sen kun kerran merkkiliikkeen asiantuntijat näin sanoivat -> auto seisoi kaikkiaaan kolme päivää pajalla ja n.2 työpäivää kokonaisuudessaan kuluttivat työn tekemiseen, osa tuosta ajasta meni katkenneen pultin poistamiseen (ilmeisesti pakosarjasta tai DP:stä).

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...