Jump to content

Flekti jää huutamaan


husse

Recommended Posts

Töttöröö! Olisko heittää vinkkiä, että mikä meidän Oneen R56 mahtoi tulla kun flekti jää huutamaan niin perkaleesti vaikka avain taskussa ja se huutaa varmaan 5min ja sitten sammuu. Tottakai sen pitääkin jäädä puhaltamaan jos moottori on tarpeeksi lämmin mutta nyt se huutaa koko ajan vaikka vain käynnistää auton kylmänä ja sammuttaa heti niin flekti jatkaa omaa huutamistaan  >:(  >:(  >:(

Link to comment
Share on other sites

Eiku semmosta vaan että kulkeeko tuo minun auto tarpeeksi lujaa . :D  asiaan: onko R53:ssa normaalia, että flekti pyörii silloin tällöin hyvin lyhyen aikaa mutta lujaa ? Mielestäni se ei ole sinä aikana, kun auto on minulla ollut missään vaiheessa pyörinyt pitempää eikä pienemmin kierroksin

Link to comment
Share on other sites

Siinä on kohtuu purkaminen että pääsee käsiksi, oman vastuksen taisin tilata ebaysta kun MINI myy vain koko flektiä.
Niitä on paria hiukan erinäköistä/hintaista mutta se mikä mulle tuli oli kokolailla laadukkaan oloinen, jotkut ovat vaihtaneet tillalle ulkopuolisen vastuksen mikäsäästää työaikaa.
Jotain vuosimallierojakin oli flekti systeemissä joten kannattaa hiukan syventyä asiaan.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...