Jump to content

Recommended Posts

Posted

perälaudan sisäpuoli olisi kyllä pitänyt tehdä samalla matskulla millä toi koko lava on katettu. muutenhan se on ihan jees vaikkei tyyli ole ihan omaan makuun.  ;) kyllä mäki hommaan sit kun avklle ilmestyy takapäästä mällätty r53  :))

Posted

Tää on varmaan Swaabialaisten kosto Baijjerilaisten omistamalle Minille. Aina kun näkee näitä pickup modauksia, joissa takaseinä on A-pilarin kohdalla, tulee Lufthansan turistiluokka mieleen. Juuri ja juuri mahtuu Paroni Münchhausenin koira kuskinpukille  O0

Posted

Johnny, saako täällä pilkun tarkassa suomessa tuollaista kilpiin?

 

Saahan täällä ajella noilla redbull-mineilläkin... eikös noi ole avomalleista väännetty, niin kuin kai toi pickuppikin.

 

 

red_bull_mini_1.jpg

Posted

kyllä kai se pitäisi onnistua.. eihän tässä olla vanteita hitsaamassa  :)) ja kyllä ne igor ovat kovakattoisia kaikki paitsi ne rb avoversiot, mut ne taas on myös sellaisiksi jätetty. sellaisia ei täällä suomessa taida edes olla.

Posted

Ok. Olisin vaan kuvitellut että avoon on helpompi liimata lasikuituinen hardtop, kuin leikellä kovakattoisesta C-pilari, tehdä vahvistukset koriin ja vaihtaa siihen avomallin takaluukku... 

Posted

Ok. Olisin vaan kuvitellut että avoon on helpompi liimata lasikuituinen hardtop, kuin leikellä kovakattoisesta C-pilari, tehdä vahvistukset koriin ja vaihtaa siihen avomallin takaluukku... 

mun mielestä taas on paljon helpompaa kun sinulla on jo valmis katto ja b-pilarit olemassa.  ?  ;) leikata vaa ylimääräiset pois ja tehdä ainoastaan takaseinä.. mut sen sä joutuisit tekemään siihen avoonki. 

 

mini1380, tuosta stuttgartista en tiedä mut näin se tapahtuu Lancasterin leirissä.. ja oonhan mä näitä jo laittanu tänne.

Posted

Joo toi Stuttgartin oli asiakkaan kolaroima avo, josta harjottelijat rakensivat Tüv-hyväksytyn pickupin.

 

Mä muistelisin, että Red Bullin tölkilliset MINIt tehtiin avoversiosta. Aivan kun olisin siitä jostain lukenut tms.

  • 2 weeks later...
Posted

Suurin syy avon korin käyttämiseen lienee että se on alunperinkin suunniteltu katottomaksi ja tällöin muutoslupien kanssa voi olla helpompaa monissa maissa, lisäksi avossa aukeaa takaluukku jo valmiiksi oikeaan suuntaan.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...