todeveni Posted December 1, 2015 Report Posted December 1, 2015 Kolariautosta tehtiin pickup, joka huutokaupataan hyväntekeväisyyteen. Infopläjäys, lisäkuvat yms. (saksaksi) http://www.mini-mit-herz.de/ Mini1380 and Igor 2
johnny Posted December 1, 2015 Report Posted December 1, 2015 perälaudan sisäpuoli olisi kyllä pitänyt tehdä samalla matskulla millä toi koko lava on katettu. muutenhan se on ihan jees vaikkei tyyli ole ihan omaan makuun. ;) kyllä mäki hommaan sit kun avklle ilmestyy takapäästä mällätty r53 :))
-tipi- Posted December 2, 2015 Report Posted December 2, 2015 Tää on varmaan Swaabialaisten kosto Baijjerilaisten omistamalle Minille. Aina kun näkee näitä pickup modauksia, joissa takaseinä on A-pilarin kohdalla, tulee Lufthansan turistiluokka mieleen. Juuri ja juuri mahtuu Paroni Münchhausenin koira kuskinpukille O0
Ritke Posted December 2, 2015 Report Posted December 2, 2015 Johnny, saako täällä pilkun tarkassa suomessa tuollaista kilpiin?
Igor Posted December 2, 2015 Report Posted December 2, 2015 Johnny, saako täällä pilkun tarkassa suomessa tuollaista kilpiin? Saahan täällä ajella noilla redbull-mineilläkin... eikös noi ole avomalleista väännetty, niin kuin kai toi pickuppikin.
johnny Posted December 2, 2015 Report Posted December 2, 2015 kyllä kai se pitäisi onnistua.. eihän tässä olla vanteita hitsaamassa :)) ja kyllä ne igor ovat kovakattoisia kaikki paitsi ne rb avoversiot, mut ne taas on myös sellaisiksi jätetty. sellaisia ei täällä suomessa taida edes olla.
Igor Posted December 3, 2015 Report Posted December 3, 2015 Ok. Olisin vaan kuvitellut että avoon on helpompi liimata lasikuituinen hardtop, kuin leikellä kovakattoisesta C-pilari, tehdä vahvistukset koriin ja vaihtaa siihen avomallin takaluukku...
Mini1380 Posted December 3, 2015 Report Posted December 3, 2015 Kyllä tää Stuttgart pickup ainakin on avosta tehty.
johnny Posted December 3, 2015 Report Posted December 3, 2015 Ok. Olisin vaan kuvitellut että avoon on helpompi liimata lasikuituinen hardtop, kuin leikellä kovakattoisesta C-pilari, tehdä vahvistukset koriin ja vaihtaa siihen avomallin takaluukku... mun mielestä taas on paljon helpompaa kun sinulla on jo valmis katto ja b-pilarit olemassa. ? ;) leikata vaa ylimääräiset pois ja tehdä ainoastaan takaseinä.. mut sen sä joutuisit tekemään siihen avoonki. mini1380, tuosta stuttgartista en tiedä mut näin se tapahtuu Lancasterin leirissä.. ja oonhan mä näitä jo laittanu tänne. Igor 1
todeveni Posted December 3, 2015 Author Report Posted December 3, 2015 Joo toi Stuttgartin oli asiakkaan kolaroima avo, josta harjottelijat rakensivat Tüv-hyväksytyn pickupin. Mä muistelisin, että Red Bullin tölkilliset MINIt tehtiin avoversiosta. Aivan kun olisin siitä jostain lukenut tms.
todeveni Posted December 14, 2015 Author Report Posted December 14, 2015 Lopullinen "kauppahinta" viime viikon perjantain huutokaupassa oli 120000€
Mini1380 Posted December 14, 2015 Report Posted December 14, 2015 Suurin syy avon korin käyttämiseen lienee että se on alunperinkin suunniteltu katottomaksi ja tällöin muutoslupien kanssa voi olla helpompaa monissa maissa, lisäksi avossa aukeaa takaluukku jo valmiiksi oikeaan suuntaan.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now