Jump to content

Flippikeula


Sunliner

Recommended Posts

Mulla on peltiflippi omassa mut ei voi paljon kertoo varmaks ku en oo vielä käyttäny katsastuksessa et mitä mieltä ne siitä on. Laitoin putket tukemaan etukelkkaa sieltä eestä mut ootappas vähä kun mä katon jos löydän linkin johonkin kuvaan netistä nii se kertoo enemmän kun taas ne tuhat sanaa. No kirjota googleen mini flip front/ mini flippikeula näyttäs löytyvän juttuja kuvineen.  Voisin laittaa muuten kuvia mut meikäläisen tietokoneen käyttötaidot on rajoitetut ja liikaa projektejeja että kerkiäis opetella enää tietokoneita. Joku möi jossain vaiheessa lasikuitusta täälläkin. Onhan noihin saatavana tietysti Englannista sarana systeemeistä lähtien kaikkea kivaa jos ei oo pienen rahan puutetta. Ite niin pers aukinen että pitää käydä naapurilta viemässä leivänmurutkin lattialta ja periaatteen mies ku ei osta valmiina muuta ku höyrymakkaran.  ;D

Link to comment
Share on other sites

Tuon näköisiä ne tukiraudat yleensä valitettavasti on. Noistakaan raudoista ei ole juuri mitään hyötyä, mutta onneksi eipä sinne mitään ihmeepiä kuormia tulekkaan jos vaan kadulla kruisailee.

 

Niin mikä noissa putkissa on nyt sitten vikana... Kulmat littaamalla tehty, niissä ei ole enää mitään jäykkyyttä jäljellä. Lisäksi kulmista näkee että putkella ei ole mitään vahvuutta, joten kulmat kunnollakin tehtynä notkuu todella pahasti.

Link to comment
Share on other sites

Pystyy tekemään myös suorasta putkesta ilman mitään taitoksia. Minulla on n. 35mm pyöreetä paksuseinästä putkee ja varmaan kestää. Nuo netin kuvat antaa vaan suuntaa mitä yleensä vaatii kun tekee sen flipin. En ikinä noudattas noita ruttuputki hommia. Maalaisjärki käyttöön. Yleensä kun itse teen niin mielummin laitan aina kestävämpää raaka-ainetta kun ehkä tarviis kun ei nyt tommoiset putket kuitenkaan niin hirveesti tuo lisäpainoa ja onhan siitä jo poistettu ne sivupellitkin koneen ympäriltä niin tasottuu paino aika samoihin. Kannattaa sitten laittaa sisälokarit tai sen tapaiset renkaitten päälle nii ei kivet ja kura tuu koneeseen. Noissa kuvissa on poistettu yläpään kiinnitys kohdat jotka mulla on. Mut kato suoralla putkella ja huomaat että ne menee kyllä oikeassa kulmassa sinne ja kaikki alkuperäinen mahtuu edelleen olemaan siellä myös.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...