Juselius Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2015 Mitä öljyä pitää laittaa kaasuttimiin? Alkaa olla jo siinä vaiheessa että käyntiin ja baanalle:) Jussi Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2015 http://sucarb.co.uk/technical-carburetter-maintenance-settings-chamber-oil Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Juselius Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2015 Toiveissa oli jotain helpommin hankittavaa, polttelis kokeilla jo käyntiin enkä muistanu hankkia öljyä ajoissa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2015 ATF-ölyä jotkut siinä käyttää. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2015 pohdintaa sopivimmasta öljystä jos lontoo taipuu:https://thosbryant.wordpress.com/2014/09/01/su-dashpot-oil-recommendation/ja pohdinta päättyy Mobil1 15W-50 öljyyn. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
faake Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2015 ATF-öljyä kaiketi noissa ( su,strömberg ym.) kaasuttimissa on aika yleisesti käytetty ainakin suomessa. Erikoisöljyt on tainnut olla aina huonosti saatavilla? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minorv8 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2015 Mä olen käyttänyt samaa öljyä mitä moottorissakin. Pääasia että sitä on kaasarissa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
koirankoppi Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2015 Kesäkäytössä varmaan normi moottoriöljy toimii. Ite olen käyttänyt automaattiöljyä, kun on sopivasti saannilla töistä. Talvella joskus vanhaan aikaan jääradoilla käytettiin jarrunestettäkin. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Juselius Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2015 Jännä juttu miten sitä alkaa saivartelemaan kun tuunaa autoa jota ei tarvi. Ostin tämän auton 30 vuotta sitten varaosiksi 16 vuotiaana kahdella sadalla markalla. Silloin Minit tuunattiin tarpeeseen. Kotiin tuotuani huomasin pian että tämä olikin paras minun Mineistä. Pikaisella remontilla ja mitättömillä rahoilla sen sai kätevästi liikkeelle. Nyt menee talvi saivarrellessa ja neuvoja kysellessä. Mutta hemmetin mukavaa :) -tipi- 1 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään