Jump to content

All4 ongelmat kytkin/vauhtipyörä, polttoainepumppu ja öljypumpun solenoidiventtili?


All4
 Share

Recommended Posts

Polttoainepumppuja on ainakin rapakon takana uusittu paljon N14 moottoreihin ja MINI USA antoikin pumpulle 10 vuoden (tai n. 200000km) jatkotakuun, joten luulisi tapauksia euroopassakin olleen.

Link to comment
Share on other sites

Onko tietoa mikä pumppu on All4 S mallissa? Moottori on ainaski patonki maasta.

 

Countrymaneissa ja Pacemaneissa on kaikissa N18 moottori ja eri tuotenumerolla pumppu kuin N14 moottorin. Pumppu on tosin varaosakuvissa ihan identtisen näköinen.

Link to comment
Share on other sites

Itellä menny nuo kaikki 40000-50000km välillä ja autolla ikää vajaa 3v. Alkaa tulla kalliiksi nuo rempat. Kytkin/vauhtipyörä/solenoidiventtiili 3000€. Korkeapainepumppu ja suuttimet vajaa 2000€. Bmw/Mini korvannut osista 50%. Eivät tunnusta tyyppivioiksi, vaikka netistä löytyy roppakaupalla vastaavia ongelmia.

Auto on tosi kiva ja aivan loistava ajaa, mutta laatu sekä maahantuojan/valmistajan suhtautuminen ongelmiin on ala-arvoista.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Itellä menny nuo kaikki 40000-50000km välillä ja autolla ikää vajaa 3v. Alkaa tulla kalliiksi nuo rempat. Kytkin/vauhtipyörä/solenoidiventtiili 3000€. Korkeapainepumppu ja suuttimet vajaa 2000€. Bmw/Mini korvannut osista 50%. Eivät tunnusta tyyppivioiksi, vaikka netistä löytyy roppakaupalla vastaavia ongelmia.

Auto on tosi kiva ja aivan loistava ajaa, mutta laatu sekä maahantuojan/valmistajan suhtautuminen ongelmiin on ala-arvoista.

Missä mallissa näitä ongelmia ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...