All4 Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Onkos kellään ollut ongelmia noitten kans? Miten takuukorjaukset? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skithund Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Polttoainepumppuja on ainakin rapakon takana uusittu paljon N14 moottoreihin ja MINI USA antoikin pumpulle 10 vuoden (tai n. 200000km) jatkotakuun, joten luulisi tapauksia euroopassakin olleen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
All4 Posted January 31, 2014 Author Report Share Posted January 31, 2014 Onko tietoa mikä pumppu on All4 S mallissa? Moottori on ainaski patonki maasta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skithund Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Onko tietoa mikä pumppu on All4 S mallissa? Moottori on ainaski patonki maasta. Countrymaneissa ja Pacemaneissa on kaikissa N18 moottori ja eri tuotenumerolla pumppu kuin N14 moottorin. Pumppu on tosin varaosakuvissa ihan identtisen näköinen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
All4 Posted February 1, 2014 Author Report Share Posted February 1, 2014 Niin että omasta on porsinu nuo kaikki.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
petteri Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 Ei ole vielä mennyt mitään noista!2.5v ja 40000km Link to comment Share on other sites More sharing options...
All4 Posted February 2, 2014 Author Report Share Posted February 2, 2014 Itellä menny nuo kaikki 40000-50000km välillä ja autolla ikää vajaa 3v. Alkaa tulla kalliiksi nuo rempat. Kytkin/vauhtipyörä/solenoidiventtiili 3000€. Korkeapainepumppu ja suuttimet vajaa 2000€. Bmw/Mini korvannut osista 50%. Eivät tunnusta tyyppivioiksi, vaikka netistä löytyy roppakaupalla vastaavia ongelmia. Auto on tosi kiva ja aivan loistava ajaa, mutta laatu sekä maahantuojan/valmistajan suhtautuminen ongelmiin on ala-arvoista. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rado Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Itellä menny nuo kaikki 40000-50000km välillä ja autolla ikää vajaa 3v. Alkaa tulla kalliiksi nuo rempat. Kytkin/vauhtipyörä/solenoidiventtiili 3000€. Korkeapainepumppu ja suuttimet vajaa 2000€. Bmw/Mini korvannut osista 50%. Eivät tunnusta tyyppivioiksi, vaikka netistä löytyy roppakaupalla vastaavia ongelmia. Auto on tosi kiva ja aivan loistava ajaa, mutta laatu sekä maahantuojan/valmistajan suhtautuminen ongelmiin on ala-arvoista. Missä mallissa näitä ongelmia ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
All4 Posted March 21, 2014 Author Report Share Posted March 21, 2014 Countryman All4 S -11. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now