Jump to content

petteri

Jäsenet
  • Viestit

    28
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

petteri's Achievements

  1. Moikka!Onko kukaan vaihdellut esim,Putkistoa,ohjelmointia tai putsaria,niistä kokemuksia!Itse meinasin ostaa Mini maniasta performance cat back,exthaust nm,takavaimennin,, pitäisi muuttua vähä ponnekkaammat äänet mutta silti maltilliset ja k&n ilmansuodattimen omaan koteloon,onko näistä kokemuksia!Kannattaisko toi kytkin päivittää parempaan...Joiltakin on kytkimiä mennyt mutta joillakin on kestänyt hyvinkin?
  2. Moikka!Minulla ei ole vapautununt minin rattilukko. Kun sammuttaa auton ja jättää renkaat linkkuun....Ilmeisesti lukonmoottori ei jaksa liikahduttaa rattia kun renkaat on linkussa ja vaikka pehmeässä...Lähtee sitten kyllä kun yrittää muutaman kerran ja vaikka ratista vähän avittaa...Ei taida olla vika vaan ominaisuus....Aina jotakin hyvää niin myös huonoa......
  3. Moikka!Onko auto bensa koneella?Ei ole calix testannut...eikä kyseiseen autoon hyväksynyt lämmitintä defa eikä calix....Mutta onko sulla 1762020 ja M140 calix.Hyvä jos toimii, eikä anna lämpötila antureille väärää tietoa?
  4. Moikka!Ei ole halukkuutta tehdä lämmitintä nelikkoon kummallakaan valmistajalla!Mutta Mini cooper 1.6 N12B16 defan säteilylämmitin 413858 sattui lohkon etupuolelle hyvin!Antaa ainakin vähän lämpöä!Että sillä mennään!
  5. No nyt calix ilmoiti, ettei ole testattu vielä bensakoneissa vain dieseleissä!Että testattua lämmitintä ei edelleenkään ole.Mutta calixin 1762020 cvh/m140 kiertovesipumpulla pitäisi toimia.
  6. Moikka!No heti alkoi onnistumaan!Calix on tehnyt ja testannut termostaattiohjatun letkulämittimen joka toimii.no:1762020 cvh.
  7. Katsotaan pystyykö calix tekemään lämmittimen nelikkoon?Maahantuoja vaihtaa lämmitintoimittajan defasta calixiin!
  8. Taidanpa vielä odotella, jos defalta tulee lämmitin!Kun sisätilan lämmitin kuitenkin on.Noi letkulämmittimet on kyllä tehokkaita mutta myös hankalia, jos ja kun on lämpötila-antureita näissä uusissa moottoreissa vähän siellä sun täällä?Luulisi että sähkövastus mahtuisi edes johonkin öljypohjaan! Edes vähä lämpöä antamaan...Mutta jos ei mahdu ni ei sitten.
  9. Moikka!Ei ole tullut vielä moottorilämmitintä 1.6 bensaturbo countryman nelikkoon.Onko kukaan laitellut dieselin tai etuvetoisen säteilylämmittimiä saako niitä sinne mahtumaan ja onkohan hyötyä?Entä webasto/eberiä.Kaksi talvea on kyllä hyvin pärjätty on lähtenyt käyntiin ja yllättävän äkkiä lämpenee!
  10. Morjens!Mulla nelikko mini ollut nyt vuoden,olen ollut autoon kyllä tyytyväinen,talvella varsinkin on ollut hauska peli ja lämmin vaikka moottorilämmitintä ei nelikkoon ole vielä keksittykään...kiertovesipumpulla toimiva letkulämmitin on kuulemma defalla vireillä?Vikoja on ollut vuosi sitten moottorin lämpörele..silloin vaihdettiin...ja nyt tuli takaisinkutsuna että vaihdetaan lisävesipumppu ja lämpörele parempaan.ajettu 23000km.Olisi kiva kuulla muilta kommentteja kyseisestä autosta.
  11. petteri

    MINI takaisinkutsu

    TERE!Mulle tuli toi ahtimen lisävesipumpun vaihto...Pumppu saattaa ylikuumentua ja mennä oikosulkuun,äärimmäisen harvinaisessa tapauksessa?Auto 1.6 turbo countryman r60.VM 2011 toukokuu!Onkohan moottori tehty sitten aikapaljon ennemmin!Vai vaihetaanko varmuudella kaikkiin.Mutta hyvä niin.
  12. petteri

    Mini talviautona

    Moikka!Mulla Mini coooper s countryman all4 1.6 turbo.Olen yllättynyt miten lämmin auto on ollut .Lämpenee todella äkkiä ja lämpenee myös tasaisesti,myös neliveto ollut tänä talvena todella kiva!Ainut huonopuoli on ollut kun ei vielä saa nelikkoon moottorinlämmitintä....Mutta hyvin on lähtenyt -25 vielä käyntiin..Yksi vikakin on ollut moottorin lämpötila anturi on mennyt rikki .kuulemma niitä on mennyt uusista mineistä sekä bemareista!Defa kuulemma kehittelee kiertovesipumpulla toimivaa letkulämmitintä bemariin sekä kyseiseen miniin...Mutta katsotaan saavatko sen toimimaan.
  13. Nyt vaivat palasivat!Kylmänä lähtee huonosti käyntiin toisella tai kolmannella röpöttää ja pöpöttää ei okeen ota selvää saako polttoainetta liikaa vai liian vähän...Hetken kun käy niin pelaa normaalisti kuumana myös vetotallella...No perjanantaina pitää viedä herttoniemeen tutkittavaksi potilas?Epäilivät vahvasti että termostaatissa oleva anturi sökö luule että moottori on kuuma 80 astetta....Näitä ainakin on juuri näistä mennyt...Ei kyl varmaan kattikaan tykkää oikeen hyvää tosta häiriöstö?Muuten auto on ollut positiivinen yllätys talvikelillä varsinkin..Nyt silti ensimmäinen vika auto 9kk vanha ja 10000km ajettu.
  14. Laakkosella kerrottiin että johtui lämpötilan vaihtelusta kun pakkanen tippui äkkiä 20 astetta..Voisko olla osuutta asiaan kun sisätilanlämmitin oli höyrynny 8 tuntia auto oli sisältä todella lämmin..Mutta ei kai niitä lämpötila antureita sisällä ole mitkä haistelee millä seoksilla auto käy...Nyt auto kyllä pelannut normaalisti! :)
×
×
  • Luo uusi...