SE7EN Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2013 Romulaatikoista löytyisi kasa vanhoja nokka-akseleita. Mitenkäs niiden asteita kotikonstein mittailisi.?
Kimi Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2013 Moi, Laita se lohkoon paikoilleen. Heittokello nostajan tankoa vasten ja sitten astelevy tai digitaalinen kulmamittari akselin päähän. sitten vaan rupeet mittaileen avautumiskulmia. Tarvitset kaksi heittokelloa ja magneettijalkaa, jotta saat mitattua paon ja imun erotuksen. /Kimi
SE7EN Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2013 ok, kiitos. Mitäköhän noiden 850, 1000 ja 1300 moottoreiden vakionokkien lukemat on.? Varmaan jostain netistä löytyy kun kaivelee.. Ja erottaako nämä edelliset toisistaan jo silmämääräisesti jotenkin.
FD100L Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2013 Raportoi Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2013 ok, kiitos. Mitäköhän noiden 850, 1000 ja 1300 moottoreiden vakionokkien lukemat on.? Varmaan jostain netistä löytyy kun kaivelee.. Ja erottaako nämä edelliset toisistaan jo silmämääräisesti jotenkin. Kyllä ne useimmat tunnistaa ..kantsii vertailla alkuun ihan silmämääräisesti. Kasipuolikkaissa, tonnisissa ja tonnisatasten akselien nokat on kapeemmat ja 1300 on leveät. Sit vähän erikoisemmissa on omia merkintöjä mm. 'renkaita' akselin rungon ympärillä tms. ja monissa viriakseleissa (tehdastekosissa) on stanssattu numerosarjoja joko varteen tai akselin päätyyn. Niitä merkintöjä on kyllä aika paljon erilaisia, et kantsii ehkä kuvia laittaa tänne mistä on helpompi tunnistaa. Kannattaahan niitä mittaillakin ja ainakin siinä tapauksessa jos epäilee, että vakiosta koneistettu virinokka tms. kyseessä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään