Jump to content

mikä paineasetelma?


mikeb

Recommended Posts

ÄLÄ vaan laita sitä tuplaharmaata asetelmaa se tuhoaa hetkessä sulta päittäisvälyslaakerit.

 

Harmaa asetelma ja AP-racingin massalevy kyl kestää jo aika pitkälle.

Omassa ei oo ainakaan luistanut vaikka ajoittain käytetään ilokaasujakin (radalla tietysti) ja peruskoneessakin on ihan kivasti tehoa vaikka onkin vapari.

Kunhan muistat säätää asetelman jousipaineen oikein niin ei pitäis kyl harmaalla luistaa ellei oo todellinen mörkömoottori ja ainahan voi laittaa sintterilevyn kaveriksi.

 

Kuinka paljon siitä on mitattu vääntöä/tehoa?

Link to comment
Share on other sites

Kiitos vinkistä.

Ap-racingin massalevy siellä jo onkin. Ei tullut päivitettyä paineasetelmaa ajoissa,

niinpä ei ole käytetty rullillakaan kun levy alkaa kärytä. Tehoista siis ei mitään muuta kuin pers tuntuma. Voi siis olla ihan mitä vaan, vaikka oli vaparinakin pirteä.

Link to comment
Share on other sites

Pistä sitten uus levy sen harmaan asetelman kanssa kun nyt vanhasta pinta palanut.

 

Mut tosiaan useempi tehokas turbo-Mini on Suomessa missä käytetään harmaata paineasetelmaa ja AP-racing massalevy yhdistelmää.

 

Kyl sil sinterilläkin ihan hyvin kadulla pärjää kokeiltu on, nyt tosiaan ihan toi AP-racingin massalevy.

Link to comment
Share on other sites

Mulla toi harmaata paineasetelmaa ja AP-racing massalevy yhdistelmä kyllä luistaa jo 0.8 ahdoilla.

 

Kuhan nyt saa aikaseks ni meinasin kyl pysyy samassa systeemissä, mut pinnat pitänee koneistaa ja levy vaihtaa.

Luisto luultavasti johtuu just sintterillä kiillotetuista vastinpinnoista ja väärin säädetystä paineasetelmasta.

 

niin ja en ihan heti haluist tota sintteriä laittaa takas...

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...