Jump to content

Recommended Posts

Posted

Alunperin tuo kone tai siis lohko oli tonnisessa Cooperissa joskus ihan alkuaikoina. Ei siis mitään dramaattista eikä hohdokasta - ihan siis tonninen kone. Jos männät olisi korotetut D-malliset, niin puristussuhde olisi korkea, eli se 9,0:1. Kansi on ihan kasipuolikkaan vakio. Venttilikoko näyttäisi onko lie viritetty.. Lohkon alumiinilätkä ehjänä kuitenkin keräilytavaraa...

Posted

Tuli osttetua yksi mini lisää ja tuli varaosa auto kaupassa jossa tuo kyseinen moottori on paikoillaan , sitte tuli 2kpl 8am, 85h h ja 10r moottorit + mailerin navat levyoneen ja satuloilla jotka ilmeisesti sopii miniin. Tuo 9fd moottori ilmeisesti säilyttämisen arvoinen ja rakentaa oikealla kannella.

Posted

onkos muuten tonnisen ja kasipuolikkaan kansi sama, siis ihan näissä tavallisissa minin koneissa. ei ole tullut ikinä kasipuolikasta konetta avattua niin tuli vaan mieleen.

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...