Jump to content

Recommended Posts

Posted
Harmi, kun tuli ostettua mönkkäri ja lumiaura , kun Moke oli jo tallissa ja olisi tarvinnut vain auran ;-) http://www.britishpathe.com/video/this- ... query/moke selvittää asian.

 

Samassa paikaassa näkyy olevan muitakin vanhoja Moke filmejä.

 

Joo, lumitöihin olis kyllä tarve hankkia jonkinlainen peli!

Se on harmi kun noi Moket on niin harvinaisia (4WD vielä harvinaisempi ) :)

Melko pitävät piikitkin löytyisi alle vielä ;D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...