Jump to content

mini kallellaan


hege

Recommended Posts

aloitettaampa sarja noviisikysymyksiä toimivan oloisella foorumilla.

 

eli 72 mini aloittaa uudelleensyntymisen nyt.ostettu 2v sitten

mutta väljä 1000:n kone esti ajamisen.

 

vaihdoin vuosi sitten peliin hilot ja eteen tuoreet

kumipallukatkin mutta edelleen mini on kallellaan kuskinpuolelle päin. kori on äkkiseltään suora ja hitsaamaton. saahan sen hiloilla oikastua  mutta jossain on oltava vika. onko ideoita??

emäntä haluaa (ihan oikeasti) 7x13 tuumaset,syvät vanteet sportspäkkien alle

mutta tuleeko 174\\45 rengas rek.katsastusta häiritsevästi ulos kaaren alta ja joudunko pitämään korin korkealla että jää edes

hieman joustovaraa? MINÄ kun haluan laitteen pysyvän maanläheisenä.

 

tack

Link to comment
Share on other sites

Ihan oma mielipide noista isoista pyöristä  :). Alkaa näyttämään traktorilta . Kai nekin saa korimuutoksilla sopimaan sillai, että voi laskea auton alas . Mini magazinessa oli aiheesta juttu jossain kevään numeroista . Mutta kyllä ne ohjeet varmaan löytyy vielä täältäkin . Onhan noita kuitenkin nähty täälläkinpäin . En mä silti laittais 10 tuumasta isompaa, jotenkin se kuuluu siihen ja leveänä aika hyvän näköinen  ;) Koitas nyt puhua vähän järkeä sille emännälle  ;D

Link to comment
Share on other sites

aloitettaampa sarja

kori on äkkiseltään ja hitsaamaton. saahan sen hiloilla oikastua  mutta jossain on oltava vika. onko ideoita??

emäntä haluaa (ihan oikeasti) 7x13 tuumaset,syvät vanteet sportspäkkien alle

mutta tuleeko 174\\45 rengas rek.katsastusta häiritsevästi ulos kaaren alta ja joudunko pitämään korin korkealla että jää edes

hieman joustovaraa? MINÄ kun haluan laitteen pysyvän maanläheisenä.

 

tack

 

Kelkat varmasti ehjät ja suorat? ja niiden kiinnityspisteet kunnossa? Ja kaikki helyt oikein kasattu?  ::) korihan noissa voi olla kiero vaikka näyttäisi päällepäin kuinka hyväkuntoiselta..

 

vanteista sen verran että ilman korimuutoksia tuskin saat toimimaan niin että on matala ja silti joustovaraa..itellä tossa minissä on 6x13 vanteet 175/50 kumilla ja tällä hetkellä hilot niin alhaalla kun mahdollista.. kaarista on otettu ihan reilusti tavaraa pois ja levikkeet on pitkälle omavalmisteiset, jotta mahtuu pyörimään.eikä tohon silti joustovaraa ihan älyttömiä jää. tohon tulee kynäsetti ympäri auton leimauksen jälkeen eikä tosta oo tulossa muutenkaan mitenkään "pehmeä" ajaa niin voi tollasta madallusta jotenkin pitää..(tossa projekti osiossa on jotain kuvia)

Link to comment
Share on other sites

brittilehtiä jo muutaman vuoden postiluukusta hakeneena

tuo 13 tuntuu vain niin vakioratkaisulta.

12 tuumainen lähes harvinainen.

tallissa on ehjät dunlopin vanteet mutta ne kun 10 tuumanen ei meinaa kelvata millään.

eipä brititkään artikkeleissaan 13t vaihtoehtoa liikaa suosittele.

mites tuo ajettavuus? 12 ja 13 t vissiin samanoloiset?

ei sen pehmeä tarvi olla. kuhan pysyy jalat polkimilla.

 

 

jos laitasin auton laserilla vaakaan esim takasivuikkunoiden alalinjan mukaan niin mitkäs olisi parhaat mittapisteet vinouman

selvittämiseksi. onko jotain tehtaan tarkastuspisteitä?

takakelkan vaihdan joka tapauksessa. etupää saa tyytyä puhallukseen ja pulverimaaliin.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...