Jump to content

Cooper S iskarit


Minihemuli

Recommended Posts

Kuinka pitkään porukka on ajellut Cooper S:n iskareilla noin keskimäärin ?

Koitan tässä saada omaan päähän taottua järjen ääntä että vasta sitten se JCW:n alustan madallus-sarja kun nykyiset vakioiskarit alkavat tulla tiensä päähän.

 

Tai ei mulla tuota autoa tarvitsisi madaltaa ollenkaan, koska jo nykyisellä vakiokorkeudella tulee ongelmia paikka paikoin, mutta vähän tuota pitäisi jäykemmäksi saada... Tulisi sitten ehkä hammaslääkärilläkin käytyä useammin  ;D

Link to comment
Share on other sites

Mulla on ollut sarja hyllyssä ~2kk mutta laitan alle vasta keväällä (ja toivottavasti tilaamani jarrusatsi on tullut siihen mennessä).

 

Mittariin on kertynyt siihen mennessä suunnilleen 135tkm  :P

 

Alkuperäiset iskarit on vielä kunnossa ?

Ei tässä kyllä voi tuollaisia km lukuja odotella... tuohon menisi vielä 10v..  :o

Link to comment
Share on other sites

Mulla on ollut sarja hyllyssä ~2kk mutta laitan alle vasta keväällä (ja toivottavasti tilaamani jarrusatsi on tullut siihen mennessä).

 

Mittariin on kertynyt siihen mennessä suunnilleen 135tkm  :P

 

Alkuperäiset iskarit on vielä kunnossa ?

Ei tässä kyllä voi tuollaisia km lukuja odotella... tuohon menisi vielä 10v..  :o

Eihän ne ihan 100-prosenttisessa kunnossa voi olla, mutta vuotamattomattomat ja alla kulkee vielä.

 

Sä käyt vaan ostamassa uudet, sillähän niistäkin rahoista pääsee eroon.

 

En tosin tuohon alustavalintaan osaa ottaa kantaa. Takuuasiatko vaikuttaa?

Link to comment
Share on other sites

Lähinnä takuuasioiden vuoksi oon tuota JWC:n alustaa suunnitellut.

Noita alustasarjoja varmasti löytyy vaikka kuinka paljon...

 

Tuon alustan madallus ei ole se tärkein puoli, vaan saada alustasta vielä aavustuksen jäykempi.

En tiedä että kenen iskareita JWC käyttää, mutta iskarit saisivat olla myös aavistuksen herkemmät.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...