Jump to content

Pari kuvaa


koirankoppi

Recommended Posts

Pari kuvaa vuoden 1990 Kemoran kokoontumisesta.mini-2021300-0001 (2).pdf

Toinen taitaa olla Sumellin kiihdytysMini (onkohan vielä olemassa?) ja toinen on Birkmannin Ranen Minin osista rakenneltu putkivempain, moottori takana, takaveto. Ajeltiin monesti jäällä, radalla ja soramontullakin. Kenellä lienee nykyään?

Link to comment
Share on other sites

Vähän asian vierestä , mutta 16vuotiaasta lähtien ollu vähintään yksi mini ruuvattavana...

Kahteen miittinkiin oon saanu itteni raahattuu. Somerolle ku oli suht lähellä ja tuo Veteli -90 juuri kortin saaneena jonne oli reilu 500km :D .

Tuo kiihdytysmini jääny mieleen ku "skaboissa" ryki ja paukku ja kulki hetkittäin ihan pirusti.

Tuo putkihärvelikin kummittelee vieläkin mua ku jemmoista löytyis kaksi etukelkkaa moottoreineen...

Radallahan pyöri myös "takavetoinen SAAB" ;D .

Link to comment
Share on other sites

En muista keitä olivat, mutta muistan että tulivat kilvellisellä Minillä paikalle, jossa oli Saabin (99:n) kone takapenkin paikalla.

Ulospäin ei näkyny mitään muutoksia. Ruovittelivat "takavetoMinilla" asfaltilla ;)

Pitäisi siitäkin jossain kuva olla, mutta on vähän sekavat arkistot.

Link to comment
Share on other sites

En muista keitä olivat, mutta muistan että tulivat kilvellisellä Minillä paikalle, jossa oli Saabin (99:n) kone takapenkin paikalla.

Ulospäin ei näkyny mitään muutoksia. Ruovittelivat "takavetoMinilla" asfaltilla ;)

Pitäisi siitäkin jossain kuva olla, mutta on vähän sekavat arkistot.

 

Joo kilvet siinä oli, vaan toisesta autosta, itse Mini tuotiin paikalle trailerin kyydissä.. oli nurkkiin jäänyt ylimäärinen saabin kones, niin olivat saaneet päähänpiston saisikos siitä mitään aikaan. Hyvinhän se "keskellä" istui.. aika villi paketti. Tuosta on itelläkin aikas paljon kuvia, pitäisi vain jossain vaiheessa saada aikana ja "uudelleenkuvata" noi vanhat "paperikuvat", niitä on meetingeistä aina sieltä -84 vuodesta lähtien, toki kaikissa ei ole tullut käytyä, viime vuosina kyllä sitten sitäkin ahkerammin..

Link to comment
Share on other sites

  • 6 kuukautta myöhemmin...

Nostalgiaa..! Voiko siitä olla niin kauan :) . Vetinen ja kolea oli tunnelma kuten kuvista henkii.

Yhdessä kuvista näkyy se Lotus koneinen super saloonkin, josta täällä muualla oli puhetta.

Jokisten Nalle Sisu Minikilpuri kuljetusautokin näkyy kuvissa.

Itse yövyin Mini Vanin tavaratilassa 2 yötä kyseisessä tapahtumassa.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...