Jump to content

ERA/eri mallisarjat.


jn

Recommended Posts

Katsastusmies sitä mieltä että mk3 on eri mallisarja kuin mk5 ERA joten ei vertailukelpoisia.

Eli miten olette saaneet katsastusmiehen ylipuhuttua 113hv:lle ?

Jos joltain löytyis vähän virallisempaa dokumenttia minin mallisarjasta/sarjoista ja ERA:sta tehtaan tuotantomallina , niin mielellään maksaisinkin hieman kopioista.

En vielä haluis vaihtaa konttoria , koska seuraavaan onkin sitten 40km.

Link to comment
Share on other sites

Kun omaani tein niin muistaakseni trafin lapuissa luki erasta että " saman aikakauden mallien kanssa" ja trafin tyyppitietojärjestelmän mukaan -73 eteenpäin samaa. Tämä siis 4-5 vuotta sitten ja yhden katsastus paikan näkemys.....

Link to comment
Share on other sites

Tuhannet kiitokset Purtsille ! ja vähintään palveluksen velkaa :) .

Kun kerran vaikeemman kautta pitäis edetä niin mielestäni 113hv olis nyt aika selvä , mutta eri MK:t seuraava kompastuskivi.

 

Remmiavossa 66.7kw , koska MK1...mutta nyt olis enää vain pari MK mallia (71-89) ku pitäis virallisesti perustella melkeinpä samanlaisiks C:-) .

Link to comment
Share on other sites

Terve, itellä kanssa oli hyvä pino todisteita tosta ERAsta ja roverin todistus että kuuluu minin mallisarjaan toi ERA, mut aika vääntäminen siinä oli että sai minin katsastettua noilla ERA:n papereilla. Ne vaati konttorilla esim listaa mitä alustan osia ERAssa on ja mitä tossa mun 850ssä alun perin on ollu et voi tarkastaa et ne on vaihdettu. No onneks netistä löytyy ERA:n osaluettelo kuvilla niin se sitten riitti todisteeksi.

Eli voi olla et kannattaa tuolta http://www.eraturbo.co.uk/technical/microfiche.htm tulostella papereita millä todistaa et millanen alusta tossa ERAssa on ollu. Ja sitten tuolta http://www.minimania.com/Downloads.cfm tulostelin laput joilla pystys osottaa mitä tossa alun perin on ollu.

No mut kuiteskin lopulta ton mun minin sai kilpiin ja nyt papereissa lukee et muutettu vastaamaan Mini ERA Turboa ja tehot sen mukaan.

 

Niin ja muuten ton mun vm oli 1969 MK2 eikä ne niistä MK:sta mitään kyselly kuhan osien muutokset oli esittää.

Link to comment
Share on other sites

No hyvä että mk1 kävi kans ja ei naputusta kuulunut :) Mutta mun ei tarvinnu kyllä paljo mitään alusta hommista todistella. Ja mullahan ei auto vastaa eraa miltään osilta vaan era siis oli vaan vertailukohde. Onkos kukaan katsastanu aitoo(ei vanista tehtyä) travelleria eran "papereilla"?

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...