Jump to content

Cooper S (<=06) kulutus


artwave

Recommended Posts

Itse olen jo tullut siihen tulokseen että en jaksa katsoa kulutusta, koska kaikki menee mitä sinne tankkiin laittaa ja hauskempaa tuo ajaminen on kun voi nauttia ominaisuuksista  :)
Voi sillä olla akateemista mielenkiintoakin. Mutta, autot ja kuskit on tietysti yksilöitä. Toisen pitää käydä korjauttamassa vikoja vähän väliä - toiselle ei tule mitään korjattavaa. Toisen pitää vaihtaa kulutusosaa tuplasti tiuhempaan kuin toisen. Toisen pitää käydä tankaamassa kolmesti, kun toinen ajaa saman matkan kahdella tankillisella. Toiselle auto on lelu, joka vaihdetaan 2-3 vuoden välein - toiselle auto on lisäksi arkiajoneuvo A->B, jonka pitäis kestää mielellään 10 vuotta...

 

Todella hyvin sanottu  :)

Itselleni Mini on ainoa auto taloudessa, joten se on arkiauto jolla voi myös pitää hauskaa. Luonnollisesti se on myös talviauto.

Kyllähän S:lläkin päsee pieniin kulutuksiin, normi kaupunkiajossa ajotietokoneen mukaan mulla kuluu 9,5-10l satasella (tuo siis mitenkään taloudellista ajotyyliä hakematta). Sekalaisessa matka-ajossa (myös moottoritietä) kulutus on noin 8-9 l. Maaseudulla satasen rajoituksella pääsee vielä aikapaljon tuon alle.

 

Suunnitelmissa ei ole vaihtaa Miniä piiiiiitkään aikaan jos vain selviää ilman suurempia ongelmia. Vaimokin tykkää ministä kuin hullu puurosta  8-)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...