Jump to content

Ostetaan kuppipenkit miniin (-78)


mini78

Recommended Posts

Jos haet halvalla sport-penkkejä miniin , niin ainakin Bmw E36 etupenkit ovat sirot ja menee todella kivuttomasti miniin.

Itsellä jäi melkein 5cm nahkapenkkien väliin vaikka turvakaari lisäkavensi tilaa.

Kiskoineen päivineen menee heittämällä poikkipalkin taakse ja poistamalla vyökiristimen penkeistä , niin minin omat vyöpaikat ok.

E36 bimmeripenkeillä varmaan tuplaat minin painon...ja kuskinpenkistä löytyy korkeus-säätö jos liian matala ajoasento ahdistaa ??? .

Mulla sedan penkit saranalla kiinni etureunasta , mutta coupe penkit varmaankin paremmat ja M3 penkkejä kutsutaan lepakoiks... ;D jos kuppipenkkimäistä kaipaat.

Link to comment
Share on other sites

Hei JN,

 

Kiitokset neuvoista, pitääpä tutkailla bemun penkkejä sillä silmällä.

Löysin foorumilta haulla aihetta koskevan jutun, siinä joku oli ostanut kuppipenkit sellaisesta firmasta kuin bttmotorsport.com, laitoin sinne kyselyä mutta ei ole vastausta tullut, taitaa olla firma lopetettu tmv.

 

t. Junnu

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Vähän vielä offtopic tähän ketjuun :-[ , mut katoin Purtsin linkin läpi ja huomasin et penkit asennetaan yleensä poikkipalkin päälle...

Mikä ettei bemupenkitkin sopis palkin päälle , mutta mulla siis palkin takana ja istuma-korkeus maasta 25cm.

 

Mulla ajoasento aikalailla sama kuin mikroautossa...

Ratti tuotu vähän alemmas , vaihdekeppi taaempana häiritsemässä käsijarrun käyttöä pakilla ja takapenkillä olevilla todella ahdasta >:D .

 

Normaalilla vapaalla ajoasennolla en näe konepeltiä , mutta tunnen myöskin olevani edes vähän anonyymi avoautossa ^-^ .

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...