jiikoo Posted November 30, 2006 Report Share Posted November 30, 2006 Itse olen lähdössä shouhun. Työpaikalta on 2 lippua ja voip hyvinkin isolla todennäköisyydellä olla niin, etten käy tuolla kahdesti... Onkos Bättis- tai MINI2-FINN -foorumilaisia menossa ja jos on niin milloin? Edit: Kävin eilen messuilla ja aika samanlaiset mietteet on kuin minizzilläkin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minizz Posted December 2, 2006 Report Share Posted December 2, 2006 Johan oli surkeat messut. Noi samat vessat olis nähnyt ilmatteeks hetken herttoniemikierroksella. Tosin eipä se nytkään mitään maksanut mutta harmittaa niiden puolesta jotka maksoi. Eipähän tarvitse enää ens vuonna käydä. Tuolla jotain räpsyjä klick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wile Posted December 2, 2006 Report Share Posted December 2, 2006 Viime vuosista on menty aina vaan huonompaan suuntaan. Ei tuolla mitään erikoista ollut, mitä ei tosiaan autokaupassakin näkisi. MINI-jääkaappi oli messujen kohokohta. Ja oli Porsche-porukkaakin mukavaa tavata, vaikka mulla ei Porschea toistaiseksi olekaan, niin tekemisissä on oltu jo paljon kauemmin kuin teidän Ministien :) Ei autojen pelkkä näkeminen nykyään juurikaan sytytä, pitää päästä ajamaan :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiikoo Posted December 2, 2006 Author Report Share Posted December 2, 2006 Tuolla muutamia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts