club75 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Otetaanpas kysely että mitä olette mieltä noista eri keinuista, valikoimaa on mutta mitkä on hintansa arvoiset. Onko käytännön kokemusta esim. 1.5:1 keinuvivuista tuplajousilla tai muutenkin kannattaako lievästi viritettyyn 1275 moottoriin sellaisia laittaa? Tuleeko tuplajousien kanssa ongelmia noin yleisesti ottaen eli riittääkö niissä joustovara? Noka on koneistettu mutta asteita en tähän hätään muista, kansi viilattu mutta näistä varmaan saadaan lisätietoa. Yhdellä foorumilaisella olkaa kohta oleen ajankohtainen keinujen valinta ja kokemuksia ja neuvoja otetaan vastaan. Britti foorumeilla on vähän kokemusta suuntaan ja toiseen ja siksi sitä kyselen täkäläisiltäkin. Kaikki kommentit kiinnostaa että saa kirjoittaa. mm. minisportin tarjontaa => http://www.minisport.com/mini-spare-par ... ckers.html sparesin tarjontaa ilman rullanokkaa => http://www.minispares.com/Product.aspx?ty=pb&pid=34870 Link to comment Share on other sites More sharing options...
claymad Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Ite tuli hommattuu keinuvivut MED:ltä. Siellä palvelu on aina pelannut hyvin ja tavara tullut pikaisesti perille ja laadukkaan oloisia osia on kaikki olleet. http://www.med-engineering.co.uk/catalo ... ad/rockers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamppa Maijala Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Keinuvipppojen vipusuhteesta ollaan monia mieliä. Itse olen virtauspenkissä imuttanut useampaakin kantta(imu 36, pako31) ja 11 mm noston jälkeen muutokset virtauksessa on olleet olemattomia, niinpä en ole koskaan käyttänyt muuta kuin alkuperäistä vippasuhdetta. Isommalla suhteellahan kaikki on venttiilityöhön liittyvät on kovemmalla. Mielenkiintoista olisi kokeilla, joku varmaan kokeillut, pienellä asteella olevaa nokkaa ja isommalla vippasuhteella jolloin pääsee kohtuullisiin aukioloaikoihin. Vähän kuin nokassa VP8 jota en vieläkään ole saanut. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
club75 Posted May 22, 2011 Author Report Share Posted May 22, 2011 joo'o sitäpä tässä mietittiin että onko vastaavaa hyötyä, tässä sitä kuuluisaa hinta/laatu/tarve/teho/järki suhdetta metsästetään ei muutakuin kaikki kommentoimaan, vaikka huhuja jos ei ole omaa kokemusta Link to comment Share on other sites More sharing options...
joel Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 Moottori Austin Allegron 1275 GT kampiakseli hiouttu pintakarkaistu vakioakseli Nokka-akseli Kent MD 286,imu 280 pako 290 astetta Venttiili koneisto vakio+säädettävä jakopää kaksirivisellä ketjulla A+-Laahukiristin sylinterikansi Longmanin 1275 12G940 Pakosarja LCB tyyppinen 3-2-1 Kaasutin Dellorto DHLA 45 (free Technics) reilu sata heppaa... ite olen kanssa miettinyt että pitäiskö olla välitetyt keinut tai että olisiko niistä hyötyä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jn Posted February 1, 2013 Report Share Posted February 1, 2013 Perstuntumalla en huomannu mitään eroo 1.5 keinuvivuista , mutta rullakeinut säästää sekä ohjureita että keinuja kovemmilla jousilla kunhan säätää kohdilleen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now