Jump to content

TM 3/07


Sirma

Recommended Posts

Mitä olitte mieltä siitä tm:n jutusta, kun ne testas niitä autoja(20 uutuusautoo)..

Minihän oli yhtenä niistä.

 

Mulla on mini vasta suunnitteilla ja mua hätkähdytti nuo huonot valot!

Nehän oli surkeimmasta päästä..  >:(

 

Onko niillä tosissaan niin suuri ero verrattuna esim. pösöön tai sitikkaan?  :-?

Eipä se mun tahtiani aio haitata!  ;D

Link to comment
Share on other sites

Mulla on mini vasta suunnitteilla ja mua hätkähdytti nuo huonot valot!

Nehän oli surkeimmasta päästä..  >:(

 

Miten olis xenonit ?

Eikös ne kuulu myös uuden minin lisävarustelistaan ... niillä pitäis hiukan paremmin nähdä. Ainakin itse olen ollut tyytyväinen tämän vanhan  mallin xenon valoihin.  :)

Link to comment
Share on other sites

Vanhassa MC-02:ssani oli tavalliset halogenit. Lähivalot oli mielestäni "riittävät" ja kaukovalot mielestäni ok. Tietysti leveyttä ja pituutta sais olla valokuviolla aina enemmän, mutta kaikkeen tottuu.

 

Auton käyttötarkoitusta kannattaa ajatella myös valojen osalta. Itselläni suurin osa ajosta tapahtuu joko valoisan aikaan tai valaistuilla tieosuuksilla, joten xenonit olis ollu täysin turhake. Jos ajosuorite koostuu pääsääntöisesti pimeällä taajamien ulkopuolella ajamisesta, on lisäinvestointi xenoneihin järkevää.

 

Uudessa A3:ssa on myös halogenit, mutta ainakin viime viikon kokemuksella ne ovat huomattavasti paremmat kuin MINIssä.

 

Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä... ;)

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Auton käyttötarkoitusta kannattaa ajatella myös valojen osalta. Itselläni suurin osa ajosta tapahtuu joko valoisan aikaan tai valaistuilla tieosuuksilla, joten xenonit olis ollu täysin turhake. Jos ajosuorite koostuu pääsääntöisesti pimeällä taajamien ulkopuolella ajamisesta, on lisäinvestointi xenoneihin järkevää.

 

Paitsi että xenonit tekee autosta paljon paremman näköisen, IMO.  ;) Varsinkin minissä ne face-liftin jälkeiset projektio tms malliset ovat todella paljon paremman näköiset kuin halogeenit. Omat xenonit valitettavasti vm -03 eli vanhanmalliset... Näin bout kaikissa autoissa. Mielipiteitä, mutta yksi keskeinen tekijä auton ulkonäössä, niinkuin vaikkapa isommat vanteet.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Onse hyvä, että mulla on noin järkeviä foorumikamuja, jotka ymmärtää autoista..

Mä en oo oikeen perustunut muutakuin autojen renkaitten vaihtamiseen, takapuskurin poisottoon ja johonki tollaseen, mitä nyt on autoja tullu tuunattua  :P

Blondi kun oon ni en parempaan pysty  ;)

 

Mä tota pinnallista puolta kattelen...

No joo, en nyt ainoastaan mutta...  :D

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...