Jump to content

radiokanavaa..


johnny

Recommended Posts

niin.. eli mitäs taajuksia jengi mielellään/useimmiten soittaa tääl omis radioissaan, rattia pyöritellessä. vai jauhaako siel aina joku sama cd/mp3 tai c-kasetti .itselläni kanava vaihtuu usein sitä mukaan kun biisi loppuu ja puhe alkaa.. eihän kukaan voi oikeesti kuunnella niitä akkoja jotka kälättää jossain aamuvirkkulassa aallonaamussa tai aamulypsyssä? :D helv... rasittavia! ^-^

 

nomut mun radiokuusikko koostuu 1.aalto 2.iskelmä. 3.nrj 4.suomipop 5.voice 6.oma taajuus omille mp3lle

muita kanavia tulee harvoin selata vaikka ovatkin tallennettu. ja hei, jos mun perässä ajelette nii heittääkää toki 107,1MHzeille, on mahdollista et dj johnny soittaa teillee dmxxää ja cubea ja muuta laatulevyy :p

Link to comment
Share on other sites

mä oon aina rauhallinen ratissa paitsi silloin kun ne radiossa ymmärtää soittaa jotain menevää biisiä.. sit tulee sellainen hyvä fiilis ja alkaa käyttää liikenteen seassa sitä omaa harjaantunutta pelisilmää. hurjat kaistanvaihdot, ja henkeäsalpaavat ohitukset.. x)

 

tämä taisikin olla aika henk.kohtainen kysymys kun ei porukka vastaile.. "mitä se nyt tommosia kyselee.. hittojako se sille kuuluu?"

peace people ;D

Link to comment
Share on other sites

Mulla ei ole Classicissa poppikonetta,kuuntelen vain koneen murinaa,turbon vihellystä,dumpin puhinaa ja kumin ulinaa >:D .Uudemmassa tulee kuunneltua YleX:ää.

Link to comment
Share on other sites

Mä en kuuntele radioo oikeestaan ollenkaan. iLuuriin väsään valmiita soittolistoja, ni ei tarvii koko ajan tökkiä soitinta... ja siitä johtuen täräyttää edellä ajavan pebaan. :) Ei tarvii edes piuhoja, kun saan siirrettyä musaa autosoittimeen bluetoothilla. Näppärää... ^-^

Link to comment
Share on other sites

Mä kuuntelen täällä pääkaupunkiseudulla ajellessani useimmiten Bassoradiota ja muualla sitten omia levyjä tai satunnaisesti Ylen Ykköstä tai Yle Puhetta. Saan näppylöitä Suomirokista, joten tästä syystä näin. Eipä silti, useimmiten kuulen ajaessa vain runflättien pauhua... :)

Link to comment
Share on other sites

Minissä ei minullakaan ole soitinta, joskus tulee kuunneltua kuulokkeilla muttei sekään nautinto ole. Turbon vinkunan ja dumpin puhinan sijaan kuunteleen koneen mouruamista, tuulen puhinaa ja 478 pikkuosan helinää.

 

Normiautossa pyörii N8'n soittolistat FM transmitterin kautta, enimmäkseen Suomi Rock tai LinkinPark niin isolla kun kykenee...

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...