Jump to content

Airbagin varoitusvalo


Minimaniaa

Recommended Posts

Ainakin R56:ssa liittimet on penkkin alla, pohjarakenteessa kiinni. Etureunan alta sinne pääsee näkemään mutta vähän hankala siitä on liitintä alkaa ropaamaan: sovitus on erittäin tiukka ja liittimessä on varmistusklipsi, sellanen ulosvedettävä muovihärpäke. Omassa pirssissä liitin on keltainen ja varmistuklipsi musta.

 

Tossa kuvassa liittimen vastakappale on nro. 8

249.png

 

Niin ja jos airbagin valo EI pala ja liittimen irrottaa irrottamatta ensin akkua sähköistä, niin sitten se jää kyllä palamaan.  ???

Link to comment
Share on other sites

ensin tarkistetaan vikakoodi eli minkä takia se herjaa, sitten vika korjataan ja sen jälkeen kuitataan.

 

omasta syttyi myös tuo ks. varoitusvalo.. kuittasin sen kerran, sit se syttyi uudestaan. nyt oon ajellu merkkivalo päällä, ei oo jaksanu välittää. apparipuolen sivuturvatyynystä se muistaakseni herjasi..

Link to comment
Share on other sites

Mitähän kuvittelisit Johnny vakuutus yhtiön tekevän mahdollisissa kolarin aiheuttamissa lääkäri- ja henkilövahinkokorvauksissa, jos se saisi selville ettei turvatyyny ole toiminut ja/tai että autossasi on ollut turvatyynyihin liittyvä virhekoodi jo ennen onnettomuutta eikä sen korjaamiseksi ole tehty mitään?

 

tykkäis varmaan hyvää??  :D mut enhän mä sitä tarkottanu et sen voi vaan ignoorata ja liimata jotain sähköteippiä päälle(poissa silmistä poissa mielestä)  ilman muuta se korjata täytyy mut mulla ei esim oo just ny varaa korjata siit autosta yhtään mitään.  :'( minkäs teet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Mulla palaa kyseinen valo kanssa, kuulemma kuskin puolen sivutyyny. Asennutin talvella valon palaessa lohkolämmittimen. Kun silloin nyppäsivät virrat irti ja takaisin kiinni, ei kyseinen valo palanut kahteen päivään! Ajattelin kokeilla, itsekin suht. varattomana, nypätä kulman takana virrat poikki ja takaisin, ja sitten katsastukseen...

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...