Jump to content

iPod käyttöliittymä sekä ikkunaongelmat (firmwarea)


jvuotila

Recommended Posts

Mahtaakohan Minin oman soittimen (ei navigaattoriversio) käyttöliittymään olemaan softapäivityksiä? Ainakin omassani (vm. 2008 Clubman) käyttöliittymä on suorastaan surkea. iPodin hakemistorakennetta ei voi selata kokonaisuudessaan vaan esimerkiksi vain artistit (jonka alla kaikkien albumien biisit ovat aakkosjärjestyksessä sekaisin keskenään) tai albumeittain joka on aika ikävää useita kymmeniä gigoja musiikkia sisältävässä iPodissa.

 

Eli olisiko BMW mahdollisesti tehnyt tälle softapäivitystä jolloin sisältöä voisi selata normaalissa puumaisessa rakenteessa tyyliin: artisti -> albumi -> kappaleet ?

Link to comment
Share on other sites

Miten olet kytkenyt IPodin autoon?

Mulla on tuolla Minin omalla Ipod kaapelilla ja juurikin tuolla kuvaamallasi tavalla saan selattua kappaleita.

Siltikin tuo Minin systeemi on mielestäni hanurista, koska jos artisteja alkaa olemaan suurehko määrä, niin ne pitää aina aloittaa selaamaan A:sta... Puhelinluettelossa voi valita aakkosen mistä selaus alkaa, joten kummastuttaa että miksei tuota ole laitettu Ipod käyttikseen.

 

Olen tuosta jokaisessa huollossa kysynyt, mutta ei ilmeisesti ole tullut/tulossa mitään päivityksiä.

Link to comment
Share on other sites

Miten olet kytkenyt IPodin autoon?

Mulla on tuolla Minin omalla Ipod kaapelilla ja juurikin tuolla kuvaamallasi tavalla saan selattua kappaleita.

Ihan sillä Minin omalla iPod kaapelilla ja iPod on siellä hanskalokeron päällä olevassa pienessä säilytyslokerossa. Ihmetyttää kuinka on saatu aikaan noin huono UI kun yksinkertaisinta olisi ollut vain kopioida se normaali toimintamalli. Kohtuullinen määrä soittolistoja ja muutoksia viikon välein taitaa olla ainut "järkevä" - tai ainakin käytettävin vaihtoehto.

Link to comment
Share on other sites

On päivitys olemassa. Omani on menossa softapäivitykseen 19.4. Maksaa noin 50€ Minulla on myös käyttöohjekirja ipod-liittymään joka tuli auton mukana, josta selviää kaikki asiat.

Kerrotko päivityksen jälkeen kuinka paljon parani / ominaisuudet muuttui? Huomasin tänään taas uuden ongelman tuossa albumien selauksessa. En pysty selaamaan I-kirjainta pidemmälle. Ilmeisesti muisti tulee tuossa kohtaa täyteen(?).

 

Tuo käyttöohjekirjanen toki minullakin on ja kyllähän siitä selviää kuinka tuon UI:n tulisi toimia. Mutta ei siitä pääse mihinkään että pyörä on keksitty uudelleen ja siitä on tullut tässä tapauksessa vähintäänkin soikea  >:(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 viikkoa myöhemmin...
  • 2 viikkoa myöhemmin...

Millaista ikkunaongelmaa sulla oli ja korjaantuiko softapäivityksellä?

Pelkääjän puoleisen ikkunan kun laittoi nousemaan automaattisesti ylös asti se tuli aina samantein 10cm alas. Lasin sai ylös vain itse hivuttamalla. Ja silloinkin jos lasin hivutti liian ylös, se tuli heti alas 10cm.  >:(

 

Softapäivitys korjasi vian. Ainakaan toistaiseksi ei ole ollut mitään ongelmia. Ja päivitys meni takuuseen vaikka softa ajettiin koneeseen kuukausi takuun päättymisen jälkeen.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...