Jump to content

alatuki vaihdelaatikkoon


jn

Recommended Posts

Jos yksi lisätuki vain pitää laittaa, niin ehdottomasti järkevin on toinen ylätuki.

 

Tässä ilmeisesti kysytään koneen taakse alas tulevaa tukea, en näe järkeä kahdella tuella siellä, sille puolle laittaa miltä ittestä tuntuu hyvältä (taitaa vasen puoli olla järkevämpi pakoputken vedon kannalta?) Vaihdelootaan saa sitten vielä eteenpäinkin alas yhden tuen laitettua.

Link to comment
Share on other sites

Noniin , kotona taas. Niin kuin cabrio epäilikin niin tuo toinen ylätuki on saanut lähteä hyödyllisempien osien tieltä  ;) .

Tuota vasenta ala-tukea minäkin kattelin alhaalta käsin ehkä järkevämmäks , silloin jää myöskin jonkunmoiset mahikset päästä kädellä pakoputken vierestä kopeloimaan koneen taakse .

Täytyy huomenna tutkia että saisinko sen toisen ylätuen takas esim. eteenpäin laturin yläpuolella.

Kiitos tiedoista , ja eikun osia tilaamaan...

Link to comment
Share on other sites

Jos meinasit tukea ylimääräisen ylätuen lukkopeltiin, niin unohda koko homma, se joustaa liikaa. Mutta jos ei millään mahdu lisäylätukea, niin ei alas kaksi ole välttämättä huono vaihtoehto, koneen eteen ja taakse.

Link to comment
Share on other sites

Joo onhan se "palkki" aika onneton ja tulin siihen tulokseen että vahvistaminen on taas aika hullun hommaa.

Tilasin molemmat ala-tuet (taaksepäin) niin ehkä toisesta kyhäis etu tai ylätuen...katotaan nyt miten sitä inspiraatiota löytyy  ;).

Link to comment
Share on other sites

Jep toinen ylätuki on hyvä.

 

Sellaisen laittaisin kunhan vaan mahtuisi!!!! Mut taitaa JN:llä olla vähän samoja ongelmia....  ::) ;)

Voishan sulla vielä sill puolella kantta olla tilaa ku mölttikin on eripuolella ku normaalisti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Vähän päivitystä tähän jospa jollain sama huolenaihe.

Vasen , eli kuskin puoleinen alatuki ollut jo kuukauden päivät kiinni ja asennusvaiheessa säädin tuen kulman kelkkaan ihan tavallisella vasaralla ja hitsisauma petti todella kevyesti :o...no oma muunneltu toinen ylätuki kans murtu "koeponnistuksessa"  ;D ku hioin hitsisauman siistiksi.

Nyt edellisestä moottorista varastettu lisä-ylätuessa koko hitsisauma jätetty ja hyvin on kestäny ilman katkeamisii/alkuperäisen ylätuen säännöllisii kiristämisii !

post-196-13848034484775_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...