Mini 1293cc Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2007 Mini 1050cc vm.-80 Tällaista Miniä on rakennettu jo 4 vuotta ja tuossa on tulos. Moottori: A+ 998cc porattu +0.60 ylikokoon, Kent 276 nokka-akseli, Minisport Stage 3 kansi, 1.5:1 venttiilikoneisto, kevennetty vauhtipyörä n. 5kg, kevennetyt kiertokanget, Sportex peltipakosarja, Sportex 2" putkisto, alumiininen imusarja, kaasutin SU HIF38 AAA neulalla. Tehoa +70hv Alusta: Hi-lot edessä ja takana, alatukivarret pitkät 1.5°, omavalmiste säädettävät reaktiotangot, omavalmiste takatukivarren säädettävät kiinnikkeet. 165/70/R10 Falken/Yokohama renkaat. Kori: MK4 ferrarin punainen, levikkeet, kirkkaat etuvilkut... Sisusta: Kuppipenkit, turvakaareet ja melua... Tulossa: Turboahdettu 998cc moottori välijäähdyttimellä... joskus :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
miihcars Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2007 Siistin näköinen peli!Kovettu tekniikka tulossa... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minizz Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2007 Kohtuullisen tiukan olosia mutkat tossa pakosarjassa, varsinkin toi 3-1 liitos näytää aika ahdistavalta, vai näyttääkö vain. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini 1293cc Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2007 Juu kyllä se vähän jyrkästi kääntyy, pitäis vaihtaa ne kunnon mutkapaloihin kun vaan kerkiää taivuttaa putkee. Tällä hetkellä mutkat on suurennettu sisältä vinkulla. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minizz Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2007 Itse oon käyttäny noita valmita vesijohtokäyriä kun ei ne maksa juuri mitään. Ne on tarpeeksi paksulla seinämällä. Tietty jos itse saa väänneltyä suorasta kamasta niin säästyy saumoilta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
MikaJ Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2007 Kyllä täytyy kanssa sanoa, että ellei tuota pakosarjaa tee uusiksi, alkaa palamaan 1 ja 4sylinterien pakoventtiileitä. Ainakin kuvista katsottuna aika kamalan näköinen (ei millään pahalla). Tossa oma 3-1 turbosarja Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minizz Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2007 kannen kestävyyteenhän toi vaikuttaa paljonkin pakosarjan/ahtimen virtaavuus. Noita suoria/jyrkkiä kulmia ei kannattais hirveästi noihin laittaa. venttiilit tosiaan ottaa itteensä tai kansi halkeaa tms.. Tohon pakosarjaanhan ei ole vaikea homma pistää pakopaine mittarille lähtöä samalla kun siihen pistää seossuhdemittarin anturin paikan ;) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini 1293cc Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2007 Pakosarja on vasta kokeilu/sovitusversio tuolle ahtimelle, tarkoitus on tehdä/teettää kokonaan uusi pakosarja. Hyvä kyllä tietää tuollaisia kestävyys asioita. :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini 1293cc Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2007 Noniin nytten on uusi pakosarja taivutettuna... turbotus projekti jää vähäksi aikaa tauolle ja vielä tämän kesän ajan tolla 1000:sen tekniikalla ilman turboa... toivottavasti saisi koneen syksyn ratapäiviksi valmiiksi :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään