Jump to content

Leyland Mini -80


Mini 1293cc

Recommended Posts

Mini 1050cc vm.-80

Tällaista Miniä on rakennettu jo 4 vuotta ja tuossa on tulos.

 

Moottori:

A+ 998cc porattu +0.60 ylikokoon, Kent 276 nokka-akseli, Minisport Stage 3 kansi, 1.5:1 venttiilikoneisto,

kevennetty vauhtipyörä n. 5kg, kevennetyt kiertokanget, Sportex peltipakosarja, Sportex 2" putkisto, alumiininen imusarja,

kaasutin SU HIF38 AAA neulalla. Tehoa +70hv

 

Alusta:

Hi-lot edessä ja takana, alatukivarret pitkät 1.5°, omavalmiste säädettävät reaktiotangot, omavalmiste takatukivarren säädettävät kiinnikkeet.

165/70/R10 Falken/Yokohama renkaat.

 

Kori:

MK4 ferrarin punainen, levikkeet, kirkkaat etuvilkut...

 

Sisusta:

Kuppipenkit, turvakaareet ja melua...

 

Tulossa:

Turboahdettu 998cc moottori välijäähdyttimellä... joskus  :)

Link to comment
Share on other sites

kannen kestävyyteenhän toi vaikuttaa paljonkin pakosarjan/ahtimen virtaavuus. Noita suoria/jyrkkiä kulmia ei kannattais hirveästi noihin laittaa. venttiilit tosiaan ottaa itteensä tai kansi halkeaa tms.. Tohon pakosarjaanhan ei ole vaikea homma pistää pakopaine mittarille lähtöä samalla kun siihen pistää seossuhdemittarin anturin paikan  ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...