Jump to content

Karaportin MINIt


artwave

Recommended Posts

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Mnjoo, eli auton on ollut uudesta asti tutun firmassa. Siitä tulevat kirjaimet SCW. Firmaa en tähän kummemmin laita. Sen tiedän että mini on peräkolaroitu muistaakseni Helsingissä. Perään ajavaa autoa en muista, mutta isossa kolarikorjauksessa tuo oli. Varmasti kontista selviää, kun katselee saumoja. Kenkää myös mini sai rutkasti, nättiä ajoa ei muistaakseni montaa kilometriä tullut. Kun mini autoliikkeeseen meni, oli sillä ajettu toistakymmentätuhatta kilsaa. Lisää faktaa saan tutulta, enempää en juuri tähän hätään muista.

Link to comment
Share on other sites

...niinkuin aikaisemmin jo kirjoitin - tarinaa....  :o

...perään ajo on totta, mutta tuo ISO on taas tarinaa (ajoin itse tuota Miniä)...  :-?

...kenkää se on sitten saanut vasta siitä luovuttuani - tuttusi firmassa...  ::)

...no joo, tarinaa on siis liikenteessä aina ja paljon matkalla muuttunutta, eikö...  :-/

...ja niitähän uskoo ken niihin haluaa uskoa, eikö...  ;)

...tarinan opetus kaiketi on - tarinoita tulee ja menee..  :)

Link to comment
Share on other sites

...niinkuin aikaisemmin jo kirjoitin - tarinaa....  :o

...perään ajo on totta, mutta tuo ISO on taas tarinaa (ajoin itse tuota Miniä)...  :-?

...kenkää se on sitten saanut vasta siitä luovuttuani - tuttusi firmassa...  ::)

...no joo, tarinaa on siis liikenteessä aina ja paljon matkalla muuttunutta, eikö...  :-/

...ja niitähän uskoo ken niihin haluaa uskoa, eikö...  ;)

...tarinan opetus kaiketi on - tarinoita tulee ja menee..  :)

 

Ok ok, no näinhän se on että tarinat muuttuu. Ei missään nimessä ole tarkoitus mollata autoa tms. Minithän, varsinkin S-mallit on tehty kestämään  ;). Ja muistaakseni auto korjattiin siis aivan täysin uutta vastaavaksi eli siis vaikea huomata kolarin jälkiä. Noh, niinkuin sanottu tarinat muuttuvat rikkinäisen puhelimen tapaan.

 

Itseasiassa saatan tuntea sinut, vaikka et tunne minua. Sen verran on tuo SCW firma tuttu paikka  ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...