Jump to content

Puhdas mini - onko niitä ?


Heppu

Recommended Posts

Olen tämän talven ihmetellyt suomen kelejä ja siitä johtuvaa auton likautta. Lisäsin kalleriaan malliksi muutaman minin kuvan.

http://www.mini2-finn.com/albums/sattuma/dirty_01.jpg

 

Kuvan look on normaalia "päätiepölyä" ja voi vain kuvitella miltä auto näyttää loppuviikosta > pitäis ajella muutama kymmenen kilometriä hiekkateillä. No eihän tässä ole enää kauan, kun on kesärengaskelit ja voi auton pestä (huhtikuu).  ;)

 

Jos minisi likaisuus ahistaa, niin kuvia vaan tänne viestiketjuun. Lisään tarvittaessa osion kalleriaan, jossa esitellään suomen puhtoisimpia minejä.

Link to comment
Share on other sites

Jotenkin tänä talvena se vasta onkin ahdistanut. Koko ajan on tullut katseltua säätietoja ja etsittyä sellaista viikkoa että olisi edes viikon ajan pakkasta. Mutta turhaan, aina on pesun jälkeen samantien ollut kurakelit :( No, onneksi minin pesee suht. nopsaan, 30min TI-hallissa ja avot :P

 

Ja tuo perä kun on musta välittömästi kun hallista ajaa ulos...tulisi jo kesä! Pitäisi päästä vahaamaankin....

Link to comment
Share on other sites

Mulla on kohtuu helppo pikapesu ratkaisu talveksi miniin. Eli ostakaa 2 litran tai suurempi painepullo hong kongista (luultavasti myrkytyksiin tarkoitettu pullo) ja täyttäkää se lämpimällä vedellä, sitten vaan painetta pulloon ja huuhtomaan suurimmat liat pois. Eihän tällä tietenkään täydellisesti pese mutta ei ainakaan mini näytä kuraiselta, tätä olen itse käyttänyt kurakeleillä. Ei mun kukkaro kestäisi jatkuvasti viedä miniä jonnekkin autopesulaan. Kesällä painepulloon voikin sitten laittaa pesuainetta ja pestä auto kunnolla vahauksen kera.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...