Jump to content

Perässä roikkujille


Coop

Recommended Posts

Ekana tuli tämä tarra mieleen ...  ;)

 

En osaa sanoa fiksusta tarrasta, että mikä auttais tähän yleiseen vitsaukseen. Itse kärsin näistä teiden ritareista, kun minulla ollut tapana pitää turväli edelliseen. Toissa päivänä seurasin yhtä sankaria mun edessä, kun se ajoi lähes satasen nopeudessa moottoripyörän takana ... oli muutama metri vain väliä. Tais motoristia pelottaa tommoinen käytös ...

Link to comment
Share on other sites

Ekana tuli tämä tarra mieleen ...  ;)

 

Joo toi on hyvä, paitsi että se tarra tarttis olla joka merkille, ei pelkästään volvolle, ei ole auton vika jos kuskilla on pissaa päässä :)

 

"Muista turvaväli" tarralla ei varmaan ole mitään tehoa ja

"Jätä edes hajurako mulk.. !" tarra voi aiheuttaa jollekkin liikaa kiukkua  ;D

Link to comment
Share on other sites

No joo... Tuli pyörähdettyä Italiassa duunireissulla ja ajeltua vuokra-autolla vajaa 1000km siellä. Paikalliseen liikennekulttuuriin kuului oleellisena se, että edessä menevään jätettiin korkeintaan 2m väliä - jos oli enemmän, niin siihen tunki joku jostain suunnasta. Tämä riippumatta siitä ajoiko taajamassa, maantiellä tai motarilla. Alkuun hieman hirvitti, mutta siihen tottui muutamassa tunnissa.

 

Itseäni ei perässä roikkujat häiritse kunhan tajuavat mennä myös sitten ohitse, kun paikka tulee. Itse pyrin pitämään reilumman turvavälin ja välttämään puskurissa roikkumista.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

tää on täällä treen puolessa aiheuttanut ainakin hyvää mieltä, ja jollette ole vielä tutustuneet tähän kiroilevaan siiliin niin kannattaa ehdottomasti, ihan huippu otus.. sain synttärilahjaksi sarjakuvakirjan kaverilta joka kertoi todenneensa kirjan myjyälle tuntevansa tälläisen ihmisen... enhän minä nyt niin paljon hermoa ja kiroile :P

 

takalasi.jpg

Link to comment
Share on other sites

tää on täällä treen puolessa aiheuttanut ainakin hyvää mieltä, ja jollette ole vielä tutustuneet tähän kiroilevaan siiliin niin kannattaa ehdottomasti, ihan huippu otus.. sain synttärilahjaksi sarjakuvakirjan kaverilta joka kertoi todenneensa kirjan myjyälle tuntevansa tälläisen ihmisen... enhän minä nyt niin paljon hermoa ja kiroile :P

 

takalasi.jpg

Huippu! Tuo kiroileva siili ois tosi passeli mulle. ;) Mistä noita saa ostettua?

 

Edit: googleen hakusanat "ei tartte päälle ajaa saatana tarra", niin löytyi... Jesh, tilaamaan...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...
Haluaa kans tollasen siilen mun autoon :)

Harmittavasti ei näytä ehtivän noiden tarrojen toimitus Tanskan reissua ennen. Ois noille tarroille käyttöä, tämän vuoden ensimmäinen kunnollinen pesu tehty vahauksineen. Ruostepilkkua, naarmua, kiveniskemää jne. on sen verran runsaasti, että tarroja tarviis enemmänkin kuin tilaamani 3... ;D No, konepeltiin laitoinkin kullanväriset raidat, joten siellä on osa hommasta tehtynä... Aika toivotonta tästä mun pelistä on saada yhtä uuden näköistä kuin 60-lukuiset. No, kun näyttäis ees 9 vuoden ikäiseltä autolta, niin oisin tyytyväinen.
Link to comment
Share on other sites

Aika toivotonta tästä mun pelistä on saada yhtä uuden näköistä kuin 60-lukuiset. No, kun näyttäis ees 9 vuoden ikäiseltä autolta, niin oisin tyytyväinen.

 

Annat autosi vaan parhaiden tuunaajien käsiin niin tekevät siitä sairaan nopeen ja upeen :)

 

Esimerkkinä Top Gearissa oleva lada jonka lotus tuunasi:

http://paultan.org/archives/2005/07/21/a-lotus-lada/

Ladaan meni 30.000 puntaa osiin, ja 100.000 puntaa töihin.

Link to comment
Share on other sites

... Esimerkkinä Top Gearissa oleva lada jonka lotus tuunasi:

http://paultan.org/archives/2005/07/21/a-lotus-lada/

Ladaan meni 30.000 puntaa osiin, ja 100.000 puntaa töihin.

Tuskinpa tuokaan kestää SUomen talvessa, jos eivät peltejä ruostumattomiksi muuttaneet. Eli oletan, etteivät upottaneet sinkkikylpyyn, joten 1-2 talven ajot Suomessa ja auto näyttää taas Ladalta (toki ajo-ominaisuudet ja ajaminen on tärkeämpää - pari pisamaa ei tahtia haittaa).
Link to comment
Share on other sites

Viimeinkin joku toteuttaa tämän, jollaista olen ideoinut jo pitkään:

 

Hyvä idea mutta tarttis olla mun mielestä tarkemmat kuvat jotta takana tuleva saa varmasti selvää. Onko noita jossain jo myynnissä?

 

Täytyis nähdä livenä miten nuo toimii, välkkyvätkö tms. Kyllä varmasti ainakin pimeässä saa selvää ;) Isommassa mittakaavassa tuollaisia ei varmaan edes hyväksyttäisi tieliikenteeseen, saa nähdä miten noiden käy... Fiat 500 tulee Suomeen ensi vuonna, muuta en tiedä... En edes sitä, ovatko nuo jarruvaloja vai voiko niitä väläytellä muutenkin.

Link to comment
Share on other sites

Tuskinpa tuokaan kestää SUomen talvessa, jos eivät peltejä ruostumattomiksi muuttaneet. Eli oletan, etteivät upottaneet sinkkikylpyyn

 

No ainakin siihen on upotettu sen verran rahaa että luulisi olevan kastettu jo hiukan kullassakin tai korin olisivat voineet tehdä vaikka kokonaan hiilikuidusta.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...