MiniMac Kirjoitettu 13 tuntia sitten Raportoi Kirjoitettu 13 tuntia sitten Tuli näemmä talvella ostettua vääränlainen imuletku suodatinkotelon ja kaasuläpän väliin, vanha oli jo parista kohtaa repeytynyt. Googlettelu tarjoaa pääosin juurikin noita "vääriä" osia. Antakaas vinkkejä, mistä löytyisi oikean mallinen? Täällä olisi, mutten ajatellut noin paljoa maksaa https://www.ebay.co.uk/itm/325713946818 Imuputkessa numerot 0021935-05 ja 110254 10 Tarvittaessa käy myös silikoniversio, jos on huokeampi vaihtoehto.
OTV Kirjoitettu 11 tuntia sitten Raportoi Kirjoitettu 11 tuntia sitten Olipas suolainen hinta ebayssa. Onko 1 vai 2 pikkuletkuliitäntää? Automaatissa on kaksi. Googlaamalla noita tuli vastaan aika monia reilusta kympistä muutamaan kymppiin. Esim autodoc, autonvaraosat24.fi myy
MiniMac Kirjoitettu 11 tuntia sitten Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 11 tuntia sitten (muokattu) 1 pikkuletkuliitäntä, eli manuaaliaskilla. Noita 2-liitäntäisiä löytyykin juu mm. noista mainitsemistasi paikoista. EDIT: lisätty kuva Muokattu: 10 tuntia sitten, käyttäjä: MiniMac kuvan lisäys
MiniMac Kirjoitettu 9 tuntia sitten Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9 tuntia sitten Mä luulen, että toi ei sovi? Siinä on mutka pikkuliitännän jälkeen ennen kaasuläppää, mulla se on melkein suora. Noita "S-mallisia" putkia tosiaan tullut lähinnä vastaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään