Jump to content

Silli...


Silli

Recommended Posts

Teretulemas!

 

Siis vieläkin ässällä kurvailet?

 

Yritetäänpäs jossain vaiheessa taas tavata ihan livenä, jookoskookos?

 

n.

 

 

Juu samalla vessalla. Tulithan sä tuossa vähänaikaa sitten työpaikkas lähellä vastaankin, moikkasit ja kaik'!

 

Mutta joo tavataan ihmeesä. Mulla on ollut vähän kiireitä, koulut, duunit ja keskeneränen talo on pistänyt aikalailla vapaa-ajat vähiin. Nyt alkaa olemaan jo paremmin aikaa.

 

 

Muttjoo, kiva että omorffille löyty korvaaja...

 

 

Yours,

Silli

Link to comment
Share on other sites

 

 

Juu samalla vessalla. Tulithan sä tuossa vähänaikaa sitten työpaikkas lähellä vastaankin, moikkasit ja kaik'!

 

 

Kevään pyöräilykausi on sitten korkattu.

 

Nyt en kyllä muista... En ainakaan viimeisen kuukauden ajalta pysty kaivamaan muistilokeroista kyseistä tapahtumaa, mutta se ei taas sitten todista mitään. Täällä nurkilla tosin kyllä pyörii toinenkin täysmusta Cooper, joten jos olet ensin itse moikannut, ja kaveri on sitten morottanut takaisin? Ehkä. Tai jotain.

 

Nyt vääntämään safkaa.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

 

Kevään pyöräilykausi on sitten korkattu.

 

Nyt en kyllä muista... En ainakaan viimeisen kuukauden ajalta pysty kaivamaan muistilokeroista kyseistä tapahtumaa, mutta se ei taas sitten todista mitään. Täällä nurkilla tosin kyllä pyörii toinenkin täysmusta Cooper, joten jos olet ensin itse moikannut, ja kaveri on sitten morottanut takaisin? Ehkä. Tai jotain.

 

Nyt vääntämään safkaa.

 

n.

 

Musta mini jossa kuskina istui nunon näköinen mies. Tuli roihupellon teollisuusalueella vastaan. Siinä S&N:än ja Metson välissä. Ja sä moikkasit eka :)

 

 

.silli

Link to comment
Share on other sites

 

Musta mini jossa kuskina istui nunon näköinen mies. Tuli roihupellon teollisuusalueella vastaan. Siinä S&N:än ja Metson välissä. Ja sä moikkasit eka :)

 

 

.silli

 

Okei. Tämä sitten selvä. ;D Oon vaan ollu ihan pihalla tai jotain...

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Silli kele... missääs oot kujeillut... nyt vasta foorumilla  :-/ :)

 

No kele, emmää tienny mitään tästä. Omorffi hävis ja silli jäi pois kelkasta. No, töitä ja keskeneräinen kämppä vie kyllä hyvin vapaa-ajan. Nyt oon kuiteski takaisin raiteilla.

 

Ainiin, ja sipoossa asustelen nykyään...

 

 

.silli

Link to comment
Share on other sites

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...