Niin no, nää on kaikki vähän arvauksia..
Kantsii tehdä muutokset ja kokeilla!
Omasta mielestä jos sähköinen bensapumppu niin aina siellä tankin lähellä, eli painepumppu (..kisahommista nääs!) :)
Moottori on 1969 mallista eli ei kuten koppa eli 1967 (MkI). Kaasarin ja imusarjan päivitin MkI versioon, mutta muuten taitaa olla edelleen kuten MkII.
Nappisolenodeja on edelleen myynnissä, mutta ovat melko arvokkaita. Vastaava solenoidi löytyy mm. Jaguar MK II:stani (1965).
2. Täytyypi vaihtaa - oli Bilteman valikoimarasia hieman tyhjilään...
4. Mittariksi tulee Dual Oil Pressure/Water Temp (kapillaari) eli tuunattu kojetaulu.
5. Ovat itseasiassa Marinasta, jossa prikka 'valmiina'.
6. Taitaisi kuulua
7. Kannessa reikä anturille. Tähän tulee kapillaarisen mittarin anturi.
8. MkI on ollut plusmaadottotteinen, mutta tästä tulee negatiivinen. Täytynee kylläkin laittaa mustat akkujohdot plussaankin, sillä punainen näyttää liian nykyaikaiselta.
9. Mikä on ko. rasian tehtävä ollut?
Kiitos kommenteista! Mini-osaamista näyttää Suomesta löytyvän paremmin kuin ulkomailta.