Samuli Koivusalo Posted November 26, 2022 Report Posted November 26, 2022 Kun on kannenpäällä lämppärin hana, niin otetaanko pumpun ja kannen välinen letkunpätkä käyttöön? Moottori on Allegrosta ja kannesta molemmat reiät tukittu.
Kimi Posted November 26, 2022 Report Posted November 26, 2022 Poraa pari reikää siihen termariin niin saat riittävästi kiertoa. Tolla tavalla saat riittävästi kiertoa jotta termarin kosketukseen tulee kuumaa vettä ja se aukeaa. Tällä tavalla et tarvii sitä kannen alareikää. Allegrossa on termarin kopassa sellanen välikappale jolla korvattu se kannen ja pumpun väliinen virtaus, eli vesi kiertää sen wafferin kautta lämppäriin ja siihen vesipumpun letkuun /kimi
Samuli Koivusalo Posted November 27, 2022 Author Report Posted November 27, 2022 Okei. Eli sen välikappaleen saa jättää pois ja laittaa pelkkä kansi vaan, + termariin pari reikää. Niin ja tukkia pumpun reikä tietenkin.
Kimi Posted November 27, 2022 Report Posted November 27, 2022 Jeps, muisitin että jossain oli nähnyt tästä tekstin. Tää on sparesin termosttaatin tuoteselosteessa. Viimeinen lause The lowest thermostat available is 74 degrees and should be the lowest one considered - 82 degrees is a much better choice with an 88 degree alternative for winter driving and those with economy as the main consideration. The higher temperature the more thermally efficient the engine becomes. It is possible to run thermostats with the troublesome bypass hose blanked off by drilling 4-6 holes 1/8" in size around the periphery of the thermostat
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now